  • Data: 2018-06-26 19:50:08
    Temat: Re: lewitacja
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-26 o 12:50, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "WM" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Najgorsze, że często na gorsze, a nic się z tym nie robi, boi ważniejsza
    > jest krzywizna bananów, czy dżem owocowy z marchwi, a ślimaki kupi się w

    Też się kiedyś śmiałem z wymysłów biurokracji.
    Doczytałem w jakim celu to robili i teraz trochę ich rozumiem.

    > sklepie rybnym. A homo, mają nieraz prawa większe, niż hetero. A powinni
    > mieć równe. (nie, nie o małżeństwa chodzi).

    Są trzy szkoły.
    Jedna uważa, że należy chronić większość przed agresywną mniejszością.
    Druga uważa, że należy chronić mniejszość przed agresywną większością.
    Trzecia uważa, że mechanizmy społeczne, obyczaje same to regulują.

    Prawda jest taka, że prawo powinno reagować na każdą niesprawiedliwą
    dyskryminację.
    Czasem jednostka zgodnie z prawem i z premedytacją zatruwa życie większości.
    Czasem jest odwrotnie i większość zaszczuwa życie odmiennych jednostek.

    > "afroamerykanin", choć nierzadko on ani afro, ani amerykanin. Murzyn, to
    > murzyn, bez żadnych negatywnych podtekstów.

    U nas tak, ale nie u nich.

    > Jak dziś można sparaliżować każdą instytucję, każdy sklep? Już nie
    > trzeba masowo przychodzić i płacić pięćsetkami za jedną bułkę (0.29 w
    > Kalafiorze(Carrefour)). Wystarczy wyłączyć internet. (Tak, wiem o sieci
    > lokalnej, ale z centralą się nie połączy, jak nośnik zniknie)

    Kiedyś robiono inflację rzucając na rynek pieniądze bez pokrycia i efekt
    paraliżu też był.

    WM