  • Data: 2014-04-27 22:07:44
    Temat: Re: "ludzie to żyją w ciemnościach"
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Ja sobie postanowiłem, że będąc w parku z sosnami, zedrę z nich trochę
    > żywicy, która wybujała z pnia, raz już z powodzeniem coś polutowałem,
    > czyściutką sosnową żywicą, lutowało się nie gorzej, niż z najlepszą
    > kalafonią :)) Chyba nawet mniej żużlowała :)
    > Tą żywicę przetopię delikatnie, czy rozpuszczę w IPA i topnik mieć będę :))

    To może lepiej terpentyną. Kalafonia i terpentyna są produktami
    destylacji żywicy -- stałym i ciekłym. W ten sposób zmienimy tylko
    proporcje w naturalnej substancji. I zyskamy moralne prawo do
    przylejenia na naszym ustrojstwie naklejki "wyprodukowano tylko
    przy użyciu naturalnych składników".

    --
    Jarek