  • Data: 2014-04-27 22:25:13
    Temat: Re: "ludzie to żyją w ciemnościach"
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnllqosg.iku.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > To może lepiej terpentyną. Kalafonia i terpentyna są produktami

    Może i tak... ALe łatwiej mi będzie zachować elastyczność tego... nie wiem,
    na razie muszę uzbierać odpowiednio dużo...

    > destylacji żywicy -- stałym i ciekłym. W ten sposób zmienimy tylko
    > proporcje w naturalnej substancji. I zyskamy moralne prawo do
    > przylejenia na naszym ustrojstwie naklejki "wyprodukowano tylko
    > przy użyciu naturalnych składników".

    Ja tam nie zamierzam ulegać tej ogólno...polskiej? ...europejskiej?
    ...światowej? sraczce. Po prostu zachowam trochę rozsądku, oraz dopasuję
    wykonanie do potrzeb i możliwości. Może i kupię terpentynę? Nie wiem, jakoś
    mi ładniej chyba jednak capi z izopropanolem... Na razie mam za mało żywicy,
    by coś zrobić... Inaczej bym porwał się z motyką na słońce, iść do sklepu i
    kupować rozpuszczalnik, dla 2-3 małych bryłek żywicy?
    Te naturalne składniki, to czy one zdrowe dla środowiska są? Choć coś mi się
    kojarzy o obudowie jakiegoś śmiardfona, że została właśnie eko zrobiona.
    Poza tym zrobienie tego eko pochłonie jednak trochę energii, która wcale nie
    musiała być eko pozyskana...
    Spróbuję jednak zapamiętać wskazówkę i w razie potrzeby temu i owemu
    zamydlić oczy :))

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.