  • Data: 2016-09-26 10:20:14
    Temat: Re: lutowanie
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA68EAC70ED91BPanElektronik@localhost.net...
    > Uważam podobnie. IMHO z powodu silnego pola i możliwości zaindukowania
    > napięcia tranformatorówka odpada. Ale też licze na wypowiedź kogoś

    Mnie niezbyt trafo podchodzi z powodów może bardziej mechanicznych, poza
    tym, każde włączenie, to jednak konieczność odczekania, aż grot się
    rozgrzeje, do tego zraziło mnie przepalanie się tychze na potęgę. Jakkolwiek
    średnio się na to patrzę, ale jak mi w rękę dadzą, to spokojnie sobie
    poradzę. Dla mnie jak arbuz, nie przepadam (głównie dlatego, bo się wszystko
    lepi potem), ale jak dadzą, to zjem.
    Tak sobie wyobraziłem lutownicę na trafo-przetwornicy, małej, lekkiej...
    żartowałem :)

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"