  • 1. Data: 2010-02-15 14:44:47
    Temat: ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Czołem, jak w temacie szukam Workshop manual lub service manual do HD
    Sportster z 2002r.

  • 2. Data: 2010-02-15 21:15:06
    Temat: Re: ma ktos workshop manula do HD sportster z 2002
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-15 15:44, Odys pisze:
    > Czołem, jak w temacie szukam Workshop manual lub service manual do HD
    > Sportster z 2002r.

    Jak juz znajdziesz to ja tez poprosze. Generalnie 1986-2003 to to samo.
    Poszczegolne roczniki roznia sie szczegolami.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-02-15 22:31:44
    Od: Odys <o...@t...pl>

    znalazlem cos takiego jak cie interesuje to moge podeslac

    Service Manual do 1998 modele XLH 883 Sportster w pedeefie.

  • 4. Data: 2010-02-16 08:15:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-15 23:31, Odys pisze:
    > znalazlem cos takiego jak cie interesuje to moge podeslac
    >
    > Service Manual do 1998 modele XLH 883 Sportster w pedeefie.

    A chetnie :)

  • 5. Data: 2010-02-16 10:23:17
    Od: Odys <o...@t...pl>

    przeczytaj poczte

  • 6. Data: 2010-02-16 10:35:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Odys" <o...@t...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    > Czołem, jak w temacie szukam Workshop manual lub service manual do HD
    > Sportster z 2002r.

    Pococi manual do czegos co sie nie psuje? Przy okazji: gratulacje i napisz
    co zepsules ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-02-16 12:39:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-16 11:23, Odys pisze:
    > przeczytaj poczte

    Zassalem, dziekuje.

  • 8. Data: 2010-02-16 14:28:59
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 16 Lut, 11:35, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > EloU!"Odys" <o...@t...pl> wrote in message
    generalnie nic jeszcze nie zepsułem ale się przymierzam poza tym
    lubię mieć literaturę :)

    no i dzięki.

    zanabyłem coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=ekp8KSp2w-A

    m.googlegroups.com...

    > Pococi manual do czegos co sie nie psuje?  Przy okazji: gratulacje i napisz
    > co zepsules ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=net
    ykieta

  • 9. Data: 2010-02-16 14:31:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-16 11:35, Kefir pisze:

    > Pococi manual do czegos co sie nie psuje?

    Japonce sie podobno nie psuja a coraz to ktos tutaj szuka serwisowki :)
    Sa nawet cale portale poswiecone tylko temu.

  • 10. Data: 2010-02-16 15:34:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lut, 15:31, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Japonce sie podobno nie psuja a coraz to ktos tutaj szuka serwisowki :)
    > Sa nawet cale portale poswiecone tylko temu.

    Eee tam po prostu czasem coś do poduszki trzeba poczytać.

    --
    Artur
    ZZR 1200