  • 11. Data: 2010-09-24 09:13:34
    Temat: Re: małe, mocne, do zabawy..
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > A może e36 2.8 ?
    > http://allegro.pl/bmw-e36-coupe-2-8-vanos-rarytas-i1
    245453206.html :)
    > Albo M3 3.2 ponad 300 kucyków.. Tylko znaleźć coś do 10 tyś? Masakra...

    Za 10 tys. to kupi zajeżdżoną 325, a nie sprawne M3...

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-09-24 09:25:48
    Od: noker <n...@g...pl>

    Kupić zdrową (w miarę) budę E30
    wsadzić motorek M50/M52
    Czerpać radość całymi garściami

  • 13. Data: 2010-09-24 09:37:29
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i radości z jazdy :>
    > Wymagania:
    > - Mała buda - hatchback itp. , kierowca ma mieć wygodnie, a pasażerowie..
    > jacy pasażerowie? :)
    > - silnik V6 (ostatecznie VR6, broń boże żadne japońskie turbowiertarki
    > R4), moc - co najmniej 150KM, zalecane koło 200 i więcej.. :)
    > - cena.. heh, do 10.000 PLN.
    >
    > Jedyne co znam, spełniające powyższe kryteria to Alfa Romeo GTV 3.0 V6, no
    > i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że nie
    > wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na

    Ja widzę że Ci to Mondeo nie pasi za bardzo. Najpierw chciałeś go sprzedać
    zaraz po kupnie i zamienić (na Audi S5 bodajże) a teraz szukasz znowu
    mocniejszego zamiennika. Zamiast wydawać 10 tys na jakiegoś szrota to może
    sprzedaj Mondka, dołóż te 10 albo więcej i kup coś naprawde mocnego jak Ci
    tej mocy ciągle brakuje. BTW - gdzie Ty ją chcesz wykorzystać?

  • 14. Data: 2010-09-24 09:54:11
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że nie
    > wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na

    Fiat Coupe 2.0 turbo. Dużo tańszy w naprawach niż GTV, IMO lepiej jeżdżący.

    Jurand.

  • 15. Data: 2010-09-24 09:54:40
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A może e36 2.8 ?
    > http://allegro.pl/bmw-e36-coupe-2-8-vanos-rarytas-i1
    245453206.html :) Albo
    > M3 3.2 ponad 300 kucyków.. Tylko znaleźć coś do 10 tyś? Masakra...

    Nie obcinaj się - proponuj od razu Ferrari.

    Jurand.

  • 16. Data: 2010-09-24 10:21:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-09-24 01:46, krz pisze:
> [...]
    >
    > Jedyne co znam, spełniające powyższe kryteria to Alfa Romeo GTV 3.0 V6,
    > no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować?

    Tu jest ważne pytanie - co ten samochód ma robić.
    Jeżeli tylko przyspieszać na prostej i szybko jechać autostradą to ok -
    bo to nie są "małe lekkie autka".
    Ta Alfa waży chyba więcej niż Twoje Mondeo. Golf pewnie niewiele mniej.

    Jeżeli chcesz samochód który daje frajdę z jazdy, to w tej klasie ceny i
    mocy masz w zasadzie tylko Hondy - CRX i Civic. Dalej długo, długo nic.
    No ale skoro nie chcesz R4...

    Co do frajdy, to może pomyśl jeszcze nad RWD?

    Natomiast w tej klasie aut w które celujesz jest jeszcze inny problem -
    celujesz w bardzo tanie i bardzo sportowe auto.
    Takie auta bardzo trudno znaleźć w przyzwoitym stanie. 90% dopadli już w
    swoje łapy agrotunerzy, obwiesili neonami, spoilerami i jakimiś dziwnymi
    wynalazkami. Silnik chodzi pewnie na "chip-rezystorze", oddycha przez
    dziurawy stożek itp. itd. a smarowany jest mineralnym olejem wlanym 5
    lat temu.
    Do tego takie auta są drogie w utrzymaniu (np. częste wymiany dobrego
    oleju), a właściciele tanich aut zazwyczaj nie mają na to pieniędzy i
    takie samochody są dorżnięte. Ani w nich nie ma już tych koni, ani
    zawieszenia, ani niczego.

    Więc tu też licz się z tym, że żeby mieć frajdę z jazdy trzeba będzie po
    zakupie wymienić hamulce, zawieszenie, często jakaś maglownica, kupić
    opony. I to nie na zasadzie że "pasuje od 1.4", bo jak sobie dopasujesz
    elementy od 1.4 to będziesz miał frajdę z 1.4.
    A komplet takich części dedykowanych do takich modeli to lubi kosztować.

  • 17. Data: 2010-09-24 10:27:13
    Temat: Re: ma?e, mocne, do zabawy..
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-24 08:27, gr pisze:

    > poszukaj Toyoty Supry z lat 93-95 Turbo, albo Biturbo.
    > Je?li uda ci si? zdoby? niezajechany egzemplarz...

    Jeśli.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2010-09-24 10:36:28
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli chcesz samochód który daje frajdę z jazdy, to w tej klasie ceny i
    > mocy masz w zasadzie tylko Hondy - CRX i Civic. Dalej długo, długo nic.

    Jeśli piszesz o Civic do chyba trochę Cię poniosła fantazja ;))

    Jurand.

  • 19. Data: 2010-09-24 10:56:52
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 24 Wrz, 01:46, krz <a...@g...pl> wrote:

    > Zastanawiam się zatem nad zakupem drugiej fury - jakiegoś małego,
    > mocnego diabełka, którego przeznaczeniem byłoby tylko i wyłącznie
    > dostarczanie mi adrenaliny i radości z jazdy :>
    > - cena.. heh, do 10.000 PLN.

    Czytając to co piszesz a szczególnie tą część zacytowaną powyżej to w
    grę wchodzi Mazda MX-5 i praktycznie nic innego.

    Cała reszta i brandzlowanie się mocami, cylindrami, momentami,
    niemieckie to, japońskie sramto jest g*wno warta jeśli zależy ci na
    czystej przyjemności z jazdy za 10 tys zł. Jak się wypowie tutaj ktoś
    kto jeździł tym autem to potwierdzi to co napisałem, jak nie jeździł
    to będzie pitolił o danych wyczytanych z tabelek.

    Po 10 latach w moich łapach moja jest warta pewnie z 10 tys zł. a
    wciąż na naszych drogach potrafi dawać więcej frajdy niż Ferrari.

  • 20. Data: 2010-09-24 10:58:15
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 24 Sep 2010 01:56:52 -0700 (PDT), Przemek V

    > Czytając to co piszesz a szczególnie tą część zacytowaną powyżej to w
    > grę wchodzi Mazda MX-5 i praktycznie nic innego.

    Przemek, ale on chce mieć sześć cylindrów, bo od szcześciu
    cylindrów lepiej układa się w spodniach ;)))

    > Po 10 latach w moich łapach moja jest warta pewnie z 10 tys zł.

    Biere! :)

    r.