  • 1. Data: 2010-09-23 21:10:00
    Temat: Re: małe, mocne, do zabawy..
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Np. Opel Tigra.
    Możesz odkupić od Rutkowskiego, na spacerniaku mu niepotrzebny.

    -----

    > - Mała buda - hatchback itp., kierowca ma mieć wygodnie, a pasażerowie.. jacy
    pasażerowie?

  • 2. Data: 2010-09-24 01:46:10
    Temat: małe, mocne, do zabawy..
    Od: krz <a...@g...pl>

    Potrzebuję samochodu "z jajem" :) Na co dzień mam Mondeo 2.5 V6 170KM -
    fajne, ale z racji gabarytów i masy owe 170KM gdzieś znika..
    Zastanawiam się zatem nad zakupem drugiej fury - jakiegoś małego,
    mocnego diabełka, którego przeznaczeniem byłoby tylko i wyłącznie
    dostarczanie mi adrenaliny i radości z jazdy :>
    Wymagania:
    - Mała buda - hatchback itp. , kierowca ma mieć wygodnie, a
    pasażerowie.. jacy pasażerowie? :)
    - silnik V6 (ostatecznie VR6, broń boże żadne japońskie turbowiertarki
    R4), moc - co najmniej 150KM, zalecane koło 200 i więcej.. :)
    - cena.. heh, do 10.000 PLN.

    Jedyne co znam, spełniające powyższe kryteria to Alfa Romeo GTV 3.0 V6,
    no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że
    nie wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na
    krótkich dystansach :)

  • 3. Data: 2010-09-24 02:20:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krz

> [...]
    > no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że
    > nie wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na

    Moim zdaniem ten pomysł jest bez sensu. Mówisz o autach, które mają
    ledwie ok. sekundę mniej do setki od Twojego Mondeo, w dodatku jeśli mają
    kosztować 10 tys. to ich stan będzie zapewne kiepski lub zly, więc realne
    osiągi także. Jak chcesz coś co będzie naprawdę dużo szybsze i nie będzie
    złomem to musisz wydać na to 20-30 tys.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-09-24 02:28:54
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 24 Wrz, 01:46, krz <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > mocnego diabełka, którego przeznaczeniem byłoby tylko i wyłącznie
    > dostarczanie mi adrenaliny i radości z jazdy :>

    A R5 może być? Moim osobistym marzeniem, które prędzej czy później
    zrealizuję jest Audi Coupe 2.3 20V - dla samego dźwięku silnika byłbym
    gotów dać wiele ;) A 170KM w relatywnie lekkiej budzie (często
    Quattro) daje wiele przyjemności z jazdy :) Za 10KPLN jesteś w stanie
    wyhaczyć egzemplarz w naprawdę ładnym stanie. Pytanie, czy rocznik w
    okolicach 93'-95" jest w kręgu Twoich zainteresowań i czy masz
    wystarczająco cierpliwości aby taki znaleźć.

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTi

  • 5. Data: 2010-09-24 02:54:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Staszek Sosenko

> [...]
    > egzemplarz w naprawdę ładnym stanie. Pytanie, czy rocznik w okolicach
    > 93'-95" jest w kręgu Twoich zainteresowań i czy masz wystarczająco

    Nie jestem specjalistą od tego modelu, ale Coupe 2.3 20V 170 KM z 93-95
    to chyba trzeba sobie samemu ulepić... Po za tym to auto nie będzie dużo
    szybsze niż jego Mondeo (jeśli w ogóle biorąc pod uwagę wiek i cenę).
    Jeśli już to jakiejś wersji z turbo poszukać, ale jeśli ma być zdrowa to
    nie będzie kosztowała 10 tys.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-09-24 03:15:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-24 02:54, to pisze:

> [...]
    > szybsze niż jego Mondeo (jeśli w ogóle biorąc pod uwagę wiek i cenę).
    > Jeśli już to jakiejś wersji z turbo poszukać, ale jeśli ma być zdrowa to

    A może e36 2.8 ?
    http://allegro.pl/bmw-e36-coupe-2-8-vanos-rarytas-i1
    245453206.html :)
    Albo M3 3.2 ponad 300 kucyków.. Tylko znaleźć coś do 10 tyś? Masakra...

    Coś jeszcze mi się rzuciło w oczy..
    http://allegro.pl/bmw-325-coupe-m-pakiet-220-km-ac-s
    chnitzer-i1237037986.html

  • 7. Data: 2010-09-24 07:58:24
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-09-24 01:46, krz pisze:

> [...]
    > no i VW Golf VR6.. Co jeszcze mogło by mnie zainteresować? Zaznaczam, że
    > nie wnikam w trwałość/niezawodność. Zabawka ta ma służyć tylko zabaw na

    Clio SPORT ~2000 ?
    Moze V6 nie ma, ale jest dosc lekkie i szybkie. Ciezko bedzie tylko o
    trafienie nie bitego :)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 8. Data: 2010-09-24 08:27:02
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > - silnik V6 (ostatecznie VR6, broń boże żadne japońskie turbowiertarki
    > R4), moc - co najmniej 150KM, zalecane koło 200 i więcej.. :)

    poszukaj Toyoty Supry z lat 93-95 Turbo, albo Biturbo.
    Jeśli uda ci się zdobyć niezajechany egzemplarz to zabawa przednia.
    Co prawda to R6 ale konstrukcja ceniona na 1/4 mili..
    spalanie niestety ok. 16-20 /100
    pozdr.
    Gr

  • 9. Data: 2010-09-24 09:08:55
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 24 Wrz, 02:54, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Nie jestem specjalistą od tego modelu, ale Coupe 2.3 20V 170 KM z 93-95
    > to chyba trzeba sobie samemu ulepić...

    Faktycznie, przeliczyłem się nieco. Wg Wikipedii 20V ładowali tylko do
    B3, a produkcję tego zakończono w '91. Wchodzi zatem w grę B4, w
    którym najmocniejszy z "pospolitych" silników to 2.8 174KM. Pytanie,
    czy 8.0s do setki pasi autorowi, czy też niekoniecznie. Mocniejsze to
    już tylko S2 (220 lub 230KM), ale sensowny egzemplarz to wydatek na
    pewno większy od zakładanego budżetu.

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTi

  • 10. Data: 2010-09-24 09:12:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Staszek Sosenko

> [...]
    > najmocniejszy z "pospolitych" silników to 2.8 174KM. Pytanie, czy 8.0s
    > do setki pasi autorowi, czy też niekoniecznie.

    8.5 ma w swoim Mondeo więc jaki sens?

    --
    ignorance is bliss