  • 1. Data: 2010-09-24 02:29:16
    Temat: Czego to ludzie nie wymyślą
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Scorpio "NA POLAKU", ja pierd..., Polak siedzi pod maska i pedaluje, czy
    na barana mu bude wrzucili?

    Inwencja tworcza naszych rodzimych handlarzy nie zna granic...

    http://allegro.pl/ford-scorpio-2-5td-na-polaku-elekt
    ryka-klima-full-i1239063356.html

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 2. Data: 2010-09-24 07:50:38
    Temat: Re: Czego to ludzie nie wymyślą
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > na barana mu bude wrzucili?
    >
    > Inwencja tworcza naszych rodzimych handlarzy nie zna granic...

    O żesz kur........ :)
    Ale tak na poważnie - ktoś wie co to znaczy? :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2010-09-24 07:56:59
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-09-24 07:50, Arek M pisze:

    > O żesz kur........ :)
    > Ale tak na poważnie - ktoś wie co to znaczy? :)

    Moze chodzi o to ze jest zarejestrowany w PL... ale to tylko domysly.
    A on jest z TAXI ? kto mi powie co ma na desce rozdzielczej po prawej
    stronie przed pasazerem ?

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 4. Data: 2010-09-24 08:10:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *venioo* napisał(-a):

    > Scorpio "NA POLAKU", ja pierd..., Polak siedzi pod maska i pedaluje,
    > czy
    > na barana mu bude wrzucili?

    Nowomowa. Coś jak "w dieslu", "w benzynie"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-09-24 08:12:34
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    > O żesz kur........ :)
    > Ale tak na poważnie - ktoś wie co to znaczy? :)
    >
    > --
    > PozdrawiAM!
    > WRX/240KM

    Na polskich blachach.

  • 6. Data: 2010-09-24 09:44:38
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "SET" <b...@m...pl> wrote in message news:i7hfgg$asg$1@inews.gazeta.pl...

    > Na polskich blachach.

    Dzieki. Czuje, ze jeszcze kilka lat zagranica i bede mial powazne problemy z
    rozumieniem polskiej nowomowy.

    PS. Kto to jest Mandaryna?

  • 7. Data: 2010-09-24 09:45:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości grup

    > A on jest z TAXI ? kto mi powie co ma na desce rozdzielczej po prawej
    > stronie przed pasazerem ?

    tez sie nad tym zastanawiam, kolorek co prawda nie "budyniowy", ale tez
    jakis taki ch.., a to przed pasazerem to zagada, wyglada troche jak radio
    bez przedniego panela

  • 8. Data: 2010-09-24 09:59:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "hants" <m...@h...pl> napisal w wiadomosci
    > "SET" <b...@m...pl> wrote in message

    > Dzieki. Czuje, ze jeszcze kilka lat zagranica i bede mial powazne problemy
    > z rozumieniem polskiej nowomowy.

    To nie jest polska nowomowa.
    To bredzenie lawieciarzy.
    Nikt normalny sie nia nie posluguje.

  • 9. Data: 2010-09-24 10:56:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-24 02:29, venioo wrote:

    > Scorpio "NA POLAKU", ja pierd..., Polak siedzi pod maska i pedaluje, czy
    > na barana mu bude wrzucili?

    Moze chodzi o ten swojski baleron zrobiony z kierownicy, gdzie widac ze
    dodatkowo odchodzi kawalkami slonina.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-09-24 11:34:00
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-09-24 08:10:52 Big Jack

    > Nowomowa. Coś jak "w dieslu", "w benzynie"

    Ostatnio przeczytałem też gościa
    co miał auto "na automacie"...

    --
    Pozdor Myjk