  • 1. Data: 2010-09-23 18:36:24
    Temat: Kto może pomóc w zakupie auta ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam.

    Czy istnieją tacy ludzie którzy za jakąś opłatą pomagają znaleźć używane
    auto ?

    Ktoś tu podawał link do strony człowieka z okolic warszawy który takie coś
    robi
    ale mnie interesuje śląsk (rybnik).

    Chodzi o to, że mówie tylko mniej więcej jakie auto mnie interesuje, dostaje
    jakieś propozycje modeli a potem ten ktoś konkretnie pokazuje które
    mam kupić.

    Zajmuje się ktoś czymś takim ? Oczywiście zakładam, że dostane konkretnie
    informacje co zostało sprawdzone żebym miał podstawy do ścigania takiego
    kogoś jak się za tydzień auto rozpadnie.

  • 2. Data: 2010-09-23 18:40:41
    Temat: Re: Kto może pomóc w zakupie auta ?
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacje co zostało sprawdzone żebym miał podstawy do ścigania takiego
    > kogoś jak się za tydzień auto rozpadnie.

    http://www.bezwypadkowy.net/inne/pomoc-w-sprawdzeniu
    -auta
    napewno pomogą,
    poszukaj, doczytaj itp,
    powodzenia.

    Mirosław R.

  • 3. Data: 2010-09-23 19:01:02
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.bezwypadkowy.net/inne/pomoc-w-sprawdzeniu
    -auta
    > napewno pomogą,

    Ruch tam wyjątkowo kiepski. Zobaczymy.

    > poszukaj, doczytaj itp,

    Co mam szukać i doczytać ? Sam to moge najwyżej popatrzeć czy auto mi się
    z zewnątrz podoba.

  • 4. Data: 2010-09-23 19:41:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bagno

    > Zajmuje sie kto? czym? takim ? Oczywi?cie zak?adam, ?e dostane
    > konkretnie informacje co zosta?o sprawdzone ?ebym mia? podstawy do
    > ?cigania takiego kogo? jak sie za tydzien auto rozpadnie.

    Z całą pewnością nikt Ci nie da żadnych podstaw do "ścigania" za taką
    sumę, jaką mu za to zapłacisz.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-09-23 19:56:52
    Temat: Re: Kto mo?e pomóc w zakupie auta ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > begin bagno

    > Z całą pewnością nikt Ci nie da żadnych podstaw do "ścigania" za taką
    > sumę, jaką mu za to zapłacisz.

    No cóż. Nie oczekuje, że to będzie kosztowało 50 zł bo też nie szukam
    partacza który przywiezie mi złom z najbliższego szrotu. Jeżeli ktoś się
    podejmie i okaże się, że mnie na to stać to chce mieć wszystko na piśmie
    i koniec.

  • 6. Data: 2010-09-23 20:00:59
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > partacza który przywiezie mi złom z najbliższego szrotu. Jeżeli ktoś się
    > podejmie i okaże się, że mnie na to stać to chce mieć wszystko na piśmie

    Powodzenia. W aso sprawdzenie samochodu to 600 zeta i TY musisz go
    przywieźć. Oczekujesz, że ktos ci sprawdzi samochód i da na piśmie
    gwarancję, że jest tip top a wszystko za 300 zeta? Piszesz kolejny rodział w
    swojej książce S-f?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-09-23 20:12:05
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Powodzenia. W aso sprawdzenie samochodu to 600 zeta i TY musisz go
    > przywieźć. Oczekujesz, że ktos ci sprawdzi samochód i da na piśmie
    > gwarancję, że jest tip top a wszystko za 300 zeta?

    Widze, że lepiej niż ja orientujesz się ile mam zamiar zapłacić.

    > Piszesz kolejny rodział w swojej książce S-f?

    Nigdy takiej tematyki nie lubiłem.

  • 8. Data: 2010-09-23 20:59:08
    Od: "Damian [ EX ]" <g...@2...pl>

    Użytkownik "bagno"

    Spytaj w TVNie.
    Maja tam takiego goscia ktory prowadzi Zakup Kontrolowany i powinien ci
    znalezc.

  • 9. Data: 2010-09-23 21:00:56
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Ruch tam wyjątkowo kiepski. Zobaczymy.

    > Co mam szukać i doczytać ? Sam to moge najwyżej popatrzeć czy auto mi się

    fachowca, kontaktu?

    naprawdę taki problem z rozkminką,

    Mirosław

  • 10. Data: 2010-09-23 21:02:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bagno

    > No có?. Nie oczekuje, ?e to bedzie kosztowa?o 50 z? bo te? nie szukam
    > partacza który przywiezie mi z?om z najbli?szego szrotu. Je?eli kto? sie
    > podejmie i oka?e sie, ?e mnie na to staae to chce mieae wszystko na pi?mie
    > i koniec.

    A kto Ci za 500 zł weźmie odpowiedzialność za Twój zakup? Chyba ktoś
    niespełna rozumu.

    --
    ignorance is bliss