    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: maseczki
    Date: Sun, 12 Apr 2020 01:26:39 +0200

    2020-04-11 o 23:42 +0200, r...@k...pl napisał:

    > Ale w ten sposób to nawet woda będzie miała 91% skuteczność.

    91% dotyczyło chorych, którzy byli w na tyle złym stanie, że trafili do
    szpitala. Po poddaniu się metodzie, którą zaleca Dr. Raoult (i którą
    zresztą masowo wdrożyła m.in. Korea Południowa), 91% z nich zupełnie
    ozdrowiało w przeciągu kilku dni. Woda tak nie potrafi.

    Liczby:
    - łącznie leczonych było 1061 chorych
    - 973 wyzdrowiało w kilka dni
    - 78 wyzdrowiało w kilkanaście dni
    - 10 wymagało przeniesienia na OIOM, z czego 5 zmarło

    Mnie zastanawia głównie opieszałość, z jaką ten temat jest traktowany.

    Dr. Raoult już 25 lutego ogłosił "koniec epidemii", opierając się na
    wynikach przekazanych przez chińskich naukowców. Skomentował wówczas,
    że nCov stał się "jedną z najłatwiej uleczalnych chorób układu
    oddechowego". (francuski) https://youtu.be/8L6ehRif-v8

    Trzy tygodnie później, Dr. Raoult podał swoją wersję protokołu wraz ze
    wstępnymi wynikami testów na 36 pacjentach (po angielsku):
    https://youtu.be/ydcrROJFEU0

    Dziś mamy już połowę kwietnia, i dalej nikt nie podchwycił
    poważnie tego tematu... Rozumiałbym, gdyby wyszło to od jakiegoś
    nawiedzeńca, ale Dr. Raoult jest epidemiologiem światowej renomy.

    Mateusz