  • Data: 2009-10-01 16:51:39
    Temat: Re: maszyna do orzechów
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:o732c5lf0c3a4hoq7es52q9t2s4v4o3aef@4ax.com...

    > P.S. Przy okazji widac ze inzynier bez znajomosci angielskiego jest
    > jakby malo uzyteczny, albowiem odcina sie od dostepu do informacji...

    Gwoli wyjaśnienia :) Jestem tylko technikiem, więc wybaczcie, że zawracam
    dupę Szanownemu Gronu :) W czasach mej nauki, kiedy wiedza jeszcze wchodziła
    do tego zakutego łba, można i trzeba było się uczyć tylko radzieckiego :)
    Ten język miał przed sobą wielką przyszłość. I o dziwo, kiedy po
    kilkudziesięciu latach musiałem go użyć, tambylcy nawet mnie rozumieli :)

    > Wystarczy pogoglowac na nut peeling machine akbo nut peeling process.
    >
    > Orzech wloski to "walnut" wiec nalezy szukac na walnut peeling
    > machine, walnut shelling machine i tak dalej

    To było pierwsze co zrobiłem. Zauważ co widać: wsypują orzech do bębna,
    połamany podskakuje na sicie, obrany w kontenerze. A mnie, głupiego,
    interesuje co się dzieje między tymi obrazkami. O ile rozgniatanie nie jest
    problemem, to dalej nie rozumiem rozdzielania miąższu od łupek. Chyba że
    uzysk na poziomie 10% jest wystarczający. I tu brakuje języka bo pewnie jest
    to opisane :(

    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!