    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: matlab taki wydajny?
    Date: Mon, 18 Jan 2010 06:31:04 -0800 (PST)

    On 18 Sty, 15:19, "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    > [...]
    >
    > Naprawdę testowałeś Matlaba puszczając coś krótkiego w długiej pętli czy
    > sobie jaja ze mnie robisz?

    Dwukrotne mnożenie macierzy [1x100] * [1000x1000] używasz za coś
    krótkiego? Przecież to 2mln mnożeń, 2mln dodawań i 2mln kopiowań
    liczb podwójnej precyzji. Jakie znaczenie ma jedna pętla na 6mln
    innych
    operacji? Uważasz że w matlabie tak schrzanili ten język
    interpretowany
    że jena pętla działa wolniej niż 6mln operacji, bo pętla jest
    interpretowana?
    Ja matlabem nigdy się nie interesowałem i go nie znam, ale Ty to
    chyba
    masz zupełnie błędne wyobrażenie o nim i o programowaniu w ogóle.

    > Użyj jakiegoś czytnika news, bo pliterki rozpieprzasz.
    W tej kwestii pretensje do ludzi z google i(lub) fire fox.