  • Data: 2010-01-18 19:50:52
    Temat: Re: matlab taki wydajny?
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 20:20, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

    > Mnie zastanawia, jakie sa zastosowania, w których sie faktycznie OPLACA
    > wybulic TAKI majatek na Matlaba... bo jakies chyba sa, skoro program zyje?

    Nie wiem... może są, może nie ma... Dziś do jednego zadania czesto
    istnieje
    dużo rozwiązań, od darmowych po cholernie drogie, albo wrecz po pisane
    specjalnie
    na zamowienienie. Ciekzko powiedziec obiektywnie w jakim stopniu zycie
    drogich pakietow zalezy od niewiedzy klientow, a w jakim od
    faktyczniej
    przydatnosci i braku alternatywnego taniszego rozwiazania. Zycie
    pokazuje
    ze dobry i tani produkt moze umrzec z powodu zlego marketingu, a
    kiepski i
    drogi moze przynosic zyski dzieki dobrej reklamie.