  • Data: 2010-01-19 02:19:49
    Temat: Re: matlab taki wydajny?
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 23:08, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

    > Ale nie za fafdziesiąt tysięcy... no chyba że piracimy, wtedy tak.

    A moze uzyc dosc czestego tu argumentu z watków
    'czemu nikt nie pisze wydfajengo oprogramowania'

    Mamy jajoglowego. Jego praca tez cos kosztuje.
    Lepiej, aby marnowal czas babrzac sie w kodowanie
    po raz n-ty w skali swiata algorytmu kogostam-kogostam,
    wynajac programiste*), czy kupic mu narzedzie, ktore
    jest znacznie prostrze (nie mowie prostrze, ale jajoglowy
    to sie nauczy) a zaoszczedzi czas na grzebanie sie
    nie tam gdzie trzeba.

    *) jesli bawimy sie w symulowanie, modelowanie etc
    na odpowiednim pozioime, to i oni beda konieczni,
    ale na etapie posrednim bardziej przydaje sie ktos
    obaznany z numeryka, a i wtedy ma raczej myslec
    nad algorytmami a nie bawic sie w kodowanie.

    pozdrawiam
    bartekltg