  • 1. Data: 2010-01-27 17:02:55
    Temat: Re: mikrokontrolery z dowolnie remapowalnymi pinami?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > samo remapowanie zagaduje oparte byloby o jakies proste fpga w scalaczku,
    > pamietam ze ktos mi raz wspominal o picach z wbudowanym fpga, ale to raczej
    > wiekszego kalibru urzadzonka zdaje sie byly ...

    Sa polaczenia FPGA + mikrokontroler, np. FPSLIC z Atmela (FPGA + core
    AVR). To samo widzialem dla '51 i pewnie innych procesorow takze. A jak
    to za malo to mozna kupic FPGA i wrzucic w to jakis rdzen procesora.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.