  • Data: 2016-06-26 18:04:28
    Temat: Re: miniaturyzacja ;)
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > nie, nie musisz nosić lupy. Nic to nieda. Wyobraź sobie, że idziesz do
    > normalnego sklepu, płacić kartą. Pani wybija kwotę na czytniku, podaje
    > Ci go i prosi pin zielony. Wykonujesz polecenie. za chwile słyszysz pip
    > pip pip - pani mówi że jest jakiś błąd, np połączenia z bankiem.
    > Teraz sie zastanów, czy wkładałeś kartę do czytnika czy kopiarki karty
    > bankomatowej? Pin też zostawiłeś..... Za pół roku giną Ci pieniądze z
    > konta. czy będziesz pamiętał o nieudanej transakcji?

    Chyba właśnie podałeś mi w jaki sposób sklonowano kartę kuzyna małżonki,
    pojechaliśmy po żarcie do chińczyka, próbował zapłacić kartą i tak jak
    piszesz - błąd połączenia, wygrzebałem gotówkę, zapłaciliśmy i
    pojechaliśmy, jakiś czas później opowiada że ktoś w USA użył jego karty
    na dość pokaźną kwotę, bank oddał mu kasę bo tego samego dnia była inna
    transakcja w zbyt krótkim czasie by dolecieć za wielką wodę.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html