    From: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: młodociany hosting
    Date: Thu, 24 Mar 2005 09:42:05 +0100

    wer <a...@o...pl> wrote:

    > Ale chodzi o ceny laczy dla firm hostingowych, a te sa wysokie, albo
    > bardzo wysokie. Duzy udzial w tym ma dzialanie jednej firmy. Cena
    > laczy dla osob prywatnych ma tu niewielkie znaczenie, no chyba, ze
    > mowimy o hostingu na SDI.
    A tak :) Takie widzielismy kiedys

    > Normalne jest, ze kazda firma szuka mozliwosci obnizenia kosztow. Te
    > 500 zl wiecej za hosting to np reklama w gazecie. Firma nie jest od
    > tego, zeby wydac pieniadze na hosting, tylko od tego, zeby jak
    > najwiecej zarobic.
    Tak, ale aby moc zarobic to trzeba rowniez te pieniadze wydawac.

    > Dla wielu firm strona internetowa jest malym dodatkiem.
    Strona ? Raczej wizytowka firmy. Natomiast jesli chodzi o konta mailowe
    (nie bez kozery o nich pisze, bo sa najczesciej w pakietach z
    hostingiem stron) sa najczesniej jednym z podstawowych srodkow
    komunikacji. I wszystko jest ok do pierwszego padu ... bo wtedy z takimi
    'krzakami' nie ma zadnego kontaktu .. i klient najczesciej przechodzi do
    sprawdzonego ISP... (do ktorego moze zadzwonic i 'zapytac' sie co sie
    dzieje).

    > Firma kupujaca przedstawicielom skody zamiast mercedesow jest pazerna.
    Ja bym to raczej porownal do kupowania mercedesa od znajomego kolegi
    staszka, ktory twierdzi, ze jest identyczna z ta z salonu i kosztuje 7
    razy mniej niz w salonie.
    Cos jest nie tak chyba, nie ?

    > Wytlumacz teraz firmie, ktora ma hosting za 50 zl rocznie, ze powinna
    > placic 600 zl. Zycze duzo szczescia.
    Da sie takich przekonac. Wierz mi.

    P.S.
    Nie jestem handlowcem ;)

    Pozdrawiam,
    Lukasz

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-