    From: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: mobilna wersja strony
    Date: Sat, 22 Jan 2011 12:48:10 +0100

    Użytkownik "Michał Gancarski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:qrhtdmokh0by$.djudrf6poyz0.dlg@40tude.net...
    > A ja popieram - więcej takich inicjatyw. Nie każdego na to stać ale ich
    > akurat tak bo na brak klientów nie narzekają.

    Znaczy co popierasz Michale? Olewanie Klientow pracujacych na IE8? Ja rozumiem
    olewanie IE6, chociaz zawsze staram sie zapewnic choc minimalną obsluge tej
    przegladarki. Zrozumial bym tez olewanie IE7 (chociaz to juz mniej bo mimo
    wszystko wielu klientow jej uzywa). Ale na IE8 da sie osiagnac bez problemu te
    efekty, ktore oni osiagaja na innych przegladarkach.

    I to bez mieszania w to propagandy w stylu "IE to syf". IE8 jest juz calkiem
    dobrą przeglądarką. A IE9 ma szanse wreszcie doscignac konkurencje (zauwaz ze
    nie pisze pokonac, bo o tym nawet nie da sie raczej marzyc).

    Bez patrzenia na wzgledy ieologiczne, ani to czy ich stac czy nie - to co
    zrobili z IE jest po prostu glupie. Widziales Michale wogole jak ta strona pod
    IE8 wyglada (XP SP3, wszystkie najnowsze update'y itp.) ?

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl