    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: modemy
    Date: Fri, 26 Jun 2009 15:09:13 +0000 (UTC)

    Sempiterna napisała:

    > Ktoś mi opowiadał, że przez Strowgera komutował ADSL 2 Mbit/s...
    > Wierzę mu.

    Z DSLami nie powinno być kłopotów. Z różnymi ekstenderami ethernetu,
    jeśli zadowolą się jedna parą, też nie.

    > Inna osoba mowiła mi, ze podpięła sygnał radiowęzłowy (chodzi
    > o parametry, a nie rzeczywisty radiowęzeł) do swojego telefonu,
    > po połączeniu się ze znajomymi, to było parę km, tam słuchano
    > na głośnik muzyki....

    Też tak robiłem. Sądzę, że nawet sygnał stereo 38kHz (z kodowaniem
    jak transmisje radiowe FM) by przeszedł. W latach '70 były też
    jakieś numery (skrócone, pięciocyfrowe chyba), jak się zadzwoniło,
    to na okrągło leciała muzyka. Dobrej jakości (mam na myśli pasmo,
    co do kryteriów estetycznych, to nie będę się wypowiedał).

    --
    Jarek