    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: modul ktory zrobi zdjecie i wysle mmsem, albo przez gsm?
    Date: Tue, 18 May 2010 12:34:58 +0200

    > Jak nie mmsem to może mailem. Większość współczesnych telefonów ma
    > możliwość skonfigurowania poczty. ą rejestratory i kamery IP które
    > wysyłają na wskazany adres obraz jpeg gdy zostanie aktywowana detekcja
    > ruchu albo zostanie wyzwolon zewnętrzne wejście z czujki PIR.

    To by było dobre rozwiązanie - każda prawie kamera ip tak robi, ale właśnie
    jest problem, bo nie mam tam internetu, stąd może jest jakaś chińszczyzna
    która to potrafi, bo ostatrcznie tylko średnio kosztowo, mozna kupić router
    z wejsciem na modem usb, wsadzić jakąś kartę z netem prepaid, np play, o ile
    ma zasięg:) ) i do tego kamerę ip, tylko to takie trochę na wyrost:)
    pozdrawiam
    Michał