  • 1. Data: 2010-05-18 09:13:45
    Temat: modul ktory zrobi zdjecie i wysle mmsem, albo przez gsm?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    może komuś się rzucił w oczy jakiś patent, który przy jakimś zdarzeniu (
    naruszenie wejścia itp) zrobi zdjęcie i wyśle mmsem?
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-05-18 09:51:15
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Michał" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > może komuś się rzucił w oczy jakiś patent, który przy jakimś zdarzeniu (
    > naruszenie wejścia itp) zrobi zdjęcie i wyśle mmsem?
    > pozdrawiam

    Jak nie mmsem to może mailem. Większość współczesnych telefonów ma możliwość
    skonfigurowania poczty. ą rejestratory i kamery IP które wysyłają na
    wskazany adres obraz jpeg gdy zostanie aktywowana detekcja ruchu albo
    zostanie wyzwolon zewnętrzne wejście z czujki PIR.

    Marek

  • 3. Data: 2010-05-18 10:34:58
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

> [...]
    > wysyłają na wskazany adres obraz jpeg gdy zostanie aktywowana detekcja
    > ruchu albo zostanie wyzwolon zewnętrzne wejście z czujki PIR.

    To by było dobre rozwiązanie - każda prawie kamera ip tak robi, ale właśnie
    jest problem, bo nie mam tam internetu, stąd może jest jakaś chińszczyzna
    która to potrafi, bo ostatrcznie tylko średnio kosztowo, mozna kupić router
    z wejsciem na modem usb, wsadzić jakąś kartę z netem prepaid, np play, o ile
    ma zasięg:) ) i do tego kamerę ip, tylko to takie trochę na wyrost:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2010-05-18 10:46:06
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    pogrzeb w softach na symbiana. Moze jest taki, ktory zrobi takie cos z
    kazdego telefonu.

    c.

  • 5. Data: 2010-05-18 11:11:51
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > może komuś się rzucił w oczy jakiś patent, który przy jakimś zdarzeniu (
    > naruszenie wejścia itp) zrobi zdjęcie i wyśle mmsem?

    Potrzebujesz 1 szt. czy więcej ?

    Paweł

  • 6. Data: 2010-05-18 11:31:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > może komuś się rzucił w oczy jakiś patent, który przy jakimś zdarzeniu (
    > naruszenie wejścia itp) zrobi zdjęcie i wyśle mmsem?

    Coś w tym stylu?

    http://www.elsat.com.pl/kgsm_pl.html

    http://www.elsat.com.pl/prod_pl.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2010-05-18 21:11:35
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > Coś w tym stylu?
    >
    > http://www.elsat.com.pl/kgsm_pl.html
    >
    > http://www.elsat.com.pl/prod_pl.html

    Dokładnie:) Dzieki,
    pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2010-05-20 13:17:47
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > może komuś się rzucił w oczy jakiś patent, który przy jakimś zdarzeniu (
    > naruszenie wejścia itp) zrobi zdjęcie i wyśle mmsem?
    > pozdrawiam

    na pewno sa na rynku kamery ze zlaczem ethernetowym,
    ktore maja jakas akcje na zdarzenie "wykryto ruch";
    do tego modem 3g z wyjsciem eth i koniec -
    - jesli chcesz cos prostego na szybko;

    ps
    ostatnio zadzwonili do mnie z play'a i pytali czy chce
    internet za 35zl/miesiac z obcinanym do 50% szybkoscia
    jesli wyjde poza 5gb;

  • 9. Data: 2010-05-20 16:31:29
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Q wrote:

    > modem 3g z wyjsciem eth

    Masz coś takiego, sprawdzonego kolego? (bo właśnie szukam)

    Mirek.

  • 10. Data: 2010-05-21 11:56:42
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > Masz coś takiego, sprawdzonego kolego? (bo właśnie szukam)

    Szukaj raczej routera z gniazdem usb pod dowolny ( przeważnie modem), na
    alegro kolo 200zl sie kupi, w playu mieli ostatnio, ale nie pamietam po
    ile - bez abo itp oczywiscie sam router.
    pozdrawiam
    Michał