    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: mój pierwszy raz
    Date: Wed, 18 Sep 2019 19:34:12 +0200

    On 17/09/2019 01:02, PiteR wrote:
    > okradli mi paczkę z Ali :/
    > Po co komu płytki o wartości 3 funty. Pewnie zaraz wyrzucił.
    > A może zainteresował się elektroniką ;)

    Całą paczkę ukradli? Mi jedna przybyła 6 tygodni po zamówieniu, kiedy
    średnia jest 3. Zazwyczaj po 5 tygodniach można ocenić czy się zgubiła
    na dobre.

    Jedna przyszła po 5 dniach. Ale to jedna. I tak, z Chin przyszła.

    PS. Średnia strat jakieś 2%. W większości przypadków chińczyki zwracają
    kase, tylko terminów nalezy skrupulatnie pilnować, tam jest bardzo wąski
    margines od "nie przyszła bo upłyną termin" do "już za późno na
    dispute". Jakieś kilka dni. Gdybym tego pilnował wszystko by zwrócili.

    PS2. Chińczki czasami wpisują tracking z innej przesyłki i udają że
    doszło. Ali jak wykrywa takie sytuacje to blokuje konta.