  • 1. Data: 2019-09-17 01:02:51
    Temat: mój pierwszy raz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    okradli mi paczkę z Ali :/

    Po co komu płytki o wartości 3 funty. Pewnie zaraz wyrzucił.
    A może zainteresował się elektroniką ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-09-17 02:29:00
    Temat: Re: mój pierwszy raz
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 17.09.2019 o 01:02, PiteR pisze:
    > okradli mi paczkę z Ali :/
    >
    > Po co komu płytki o wartości 3 funty. Pewnie zaraz wyrzucił. A może
    > zainteresował się elektroniką ;)

    Bywa czasem tak, że faktycznie /ktoś się nie bał i z****ł/
    Ale bywa, że paczka się rozpruje, ktoś troskliwie ją załata, licząc, że
    nic się nie wysypało, a jednak zdążył się zdarzyć ubytek. Była zapakowana?

    Mi inPost był łaskaw zostawić w paczkomacie przesyłkę, której opakowanie
    miało 2 małe szczeliny, plus rozdarcie na całą szerokość (szerokość:
    drugi co do wielkości rozmiar przesyłki). Wszak w skrzynce *sama* się
    nie rozdarła, kurier musiał widzieć, że jest poważnie uszkodzona. No i
    okazało się, że zniknął jeden (z dwóch wysłanych) przedmiot wartości
    19,99 PLN. A prócz nich było tam jeszcze kilka rzeczy, znacznie
    droższych. Czyli ewidentnie nie kradzież, tylko zaniedbanie.

    Ku przestrodze pechowców, którym wydarzy się coś podobnego, dodam, że
    inPost-owy Dział Reklamacji zażądał obcesowo, abym zjawił się w ich
    siedzibie (spory kawał ode mnie), z reklamowaną przesyłką w garści,
    czyli (nie wiadomo po jakiego h*) chcieli też obejrzeć te przedmioty,
    które *nie* zaginęły (/sic!/). A przecież wystarczyć im powinien wygląd
    opakowania: na tę okoliczność fotnąłem paczkę jeszcze stojąc koło
    paczkomatów, i zdjęcia im wysłałem mailem.

    To, że domagali się mojej wizyty u nich, odbieram jako wrednie
    nastawione na odstraszanie sporej części tych, którzy po prostu machną
    ręką na nie-milionową wszak szkodę.

    Były jeszcze inne "smaczki", ale to już może innym razem, boć i tak się
    ze złości rozpisałem nieco zbyt obszernie...

  • 3. Data: 2019-09-18 19:34:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/09/2019 01:02, PiteR wrote:
    > okradli mi paczkę z Ali :/
    > Po co komu płytki o wartości 3 funty. Pewnie zaraz wyrzucił.
    > A może zainteresował się elektroniką ;)

    Całą paczkę ukradli? Mi jedna przybyła 6 tygodni po zamówieniu, kiedy
    średnia jest 3. Zazwyczaj po 5 tygodniach można ocenić czy się zgubiła
    na dobre.

    Jedna przyszła po 5 dniach. Ale to jedna. I tak, z Chin przyszła.

    PS. Średnia strat jakieś 2%. W większości przypadków chińczyki zwracają
    kase, tylko terminów nalezy skrupulatnie pilnować, tam jest bardzo wąski
    margines od "nie przyszła bo upłyną termin" do "już za późno na
    dispute". Jakieś kilka dni. Gdybym tego pilnował wszystko by zwrócili.

    PS2. Chińczki czasami wpisują tracking z innej przesyłki i udają że
    doszło. Ali jak wykrywa takie sytuacje to blokuje konta.

  • 4. Data: 2019-09-18 20:11:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    heby pisze tak:

    > Całą paczkę ukradli?

    Nie, dziure w boku wywiercili palcem i wyciagali
    90% wartosci zostało w środku. Royal Mail zapakował w worek z napisem
    "paczka weszła do UK uszkodzona"

    No nic sprzedawca ponowił wysyłkę tylko to czekanie wkurza.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2019-09-18 20:26:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/09/2019 20:11, PiteR wrote:
    > No nic sprzedawca ponowił wysyłkę tylko to czekanie wkurza.

    Prawie zawsze duperele zamawiam u dwóch róznych sprzedawców. Z praktyki
    wynika że znacząco zmniejsza to szanse na wpadkę.

  • 6. Data: 2019-10-03 11:25:32
    Od: m...@g...com

    Jakim cudem ukradli?

  • 7. Data: 2019-10-03 11:26:26