  • Data: 2018-05-09 16:46:26
    Temat: Re: moje przygody z ładowaniem akumlatorów
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-09 14:14, Bolko wrote:
    > Tak że alternator w moim seacie nie jest w stanie naładować akumlatora
    > który ma dwa lata.
    > To samo było z mazdą. Nie wiem ile miał lat akumlator.

    masz niesprawny akumulator lub alternator, ja mam 7 km do pracy i
    wystarcza to w zupelnosci zeby bylo dobrze - zdarza sie ze jedno autko
    sluzy przez miesiac czy dwa wylacznie do takich dojazdow i nigdy nie
    brakowalo mi pradu

    > Ale mimo codzinnej jazdy po 200 km na autostradzie jak nie wyłączyłem
    świateł
    > w czasie zakupów to zdechł.

    to juz kwestia jakich swiatel i na jak dlugo, jezeli policzymy normalne
    zarowki to mamy ~150 watow czyli jakies 12A, czysto teoretycznie powinno
    sie dac poswiecic pare godzin i odpalic zakladajac ze akumulator ma
    faktycznie te 72Ah, silnik normalnie odpala itd.