  • Data: 2014-07-30 07:57:20
    Temat: Re: monitorowanie bramy
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-30 01:39, sundayman pisze:

    > Oczywiście że się da.
    > Czujnik mierzący odległość + jakiś kontroler z rejestracją i
    > wbudowanym zegarem. Kontroler to nie problem, bo albo jakiś układ na
    > MCU z RTC, albo i pewnie coś gotowego by się znalazło.
    >
    > A czujnik - np. taki ;
    > http://www.micro-epsilon.pl/index.php?site=products&
    type=984

    > ma zakres 0.2 - 10m. Czyli akurat. Zakładam, że ma jakieś wyjście
    > analogowe - ale nie sprawdzałem. Kolega sobie poczyta w dataszicie.
    > Ceny nie znam, ale strzelam w kilka tys. :)

    No tak właśnie mi wygląda na kilka tysi.
    A może jednak taniej takie coś koledze wystarczy:
    http://www.ifm.com/products/pl/ds/O1D155.htm

    http://www.balluff.com/balluff/MPL/pl/products/catal
    ogue/products_details.jsp?id=BOD000W-152994

    Baumer OADM 260I1101/S14C - Distance sensors (linka nie wkleje bo długi
    i ujebać mi nie chce) pracuje od -25 stopni, IP67, zakres 13 metrów, dla
    szarego 9m, czarny 4m.

    --
    Irokez