  • Data: 2016-08-30 16:49:57
    Temat: Re: [muzeum] Telefon CB-662
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście, różnice w konstrukcji były, także w ramach jednego
    >podtypu, zasadniczo jednak, różniła je konstrukcja wewnętrzna.

    Mi chodzi o konstrukcje zewnetrzna - wymiary i rozmieszczenie
    uchwytow/wspornikow.

    P.S. niestety- nie ma zdjecia od tylu
    http://telemuzeum.uke.gov.pl/kolekcjonerzy-i-kolekcj
    e/juliusz-ccelewski/rozne-tarcze-numerowe-1-676.html

    sporo zdjec, ale trzeba sie naszukac. A takich "od srodka" chyba nie
    ma.

    J.