  • Data: 2016-08-31 09:38:05
    Temat: Re: [muzeum] Telefon CB-662
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Aug 2016 12:40:05 +0900
    "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> wrote:

    > Dam znać jakie są rezultaty, ale to pewnie w październiku dopiero, jak wrócę do
    domu.

    No i tak sie rozgadałem niepotrzebnie w internecie, że mi ten telefon zwineli spod
    nosa. Chociaż był już wystawiany wcześniej i pies z kulawą nogą nie przeszedł obok
    niego :( No cóż, pozostanie poczekać troche na kolejny. Tak czy inaczej dzięki za
    porady.

    Przy okazji przeklejam bardziej szczegółowe informacje odnośnie tego telefonu, które
    również uzyskałem:
    ###
    Produkowany przez zakład T-9, czyli późniejszą Radomską Wytwórnię Telefonów RWT.
    CB-662 to nazwa handlowa. W katalogach występował jako jako AT-147, AT-148, AT-149 i
    AT-150.
    Schemat elektryczny aparatu był identyczny jak aparatu CB-664P (AT-144 - AT-146).
    Różnił się jedynie obudową.
    Poszczególne nr katalogowe oznaczały typ tarczy jaka była zastosowana w aparacie.
    Stąd w nazwie handlowej pojawiała się literka. CB-662/A, i tak:
    AT-147 ( CB-662/A ) do central 32AA i 32AB. Tarcza TN-63-10 A
    AT-148 ( CB-662/E ) do central SALME. Tarcza TN-63-11 E
    AT-149 ( CB-662/S ) do central Siemens. Tarcza TN-63-12 S
    AT-150 ( CB-662/O ) do central ręcznych. Zaślepka WT-62