    From: ztomasz <z...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Date: Fri, 05 Jun 2009 10:53:53 +0200
    Sender: z...@9...254.188.71

    a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > jak dzwonic najtaniej na stacjonarne z komorki?
    >
    > w Play jest taryfa na firmie: firmowa 25 zl/netto i w ramach abo jest
    > 1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.
    >
    > Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
    > stacjonarnych?

    W erze w tak-tak masz natomiast za 6zl 20minut jesli masz staz ponizej 4
    miesiecy lub 40 minut jesli masz staz dluzszy. Dodatkowo dodam ze oprocz
    tego pakietu za kazde odebrane 2 minuty polaczenia dostajesz minute na
    stacjonarne i ere. Same jednostki naliczaja sie nawet jesli np. wykonasz
    minute polaczenia to dostaniesz 30 sekund. Przy pakiecie daje to koszt
    15gr za minute polaczenia po 4 miesiacach.

    W Play fresh masz natomiast 100 minut za 5zl co daje 5gr za minute. Z
    tego co mi wiadomo mozna taki pakiet uruchomic 3 razy w miesiacu. Poza
    pakietem minuta do wszystkich sieci 29gr.

    W w mixplusie tez sa pakiety na plus i stacjonarne za 5zl otrzymujesz
    100 minut. Sam pakiet mozesz aktywowac 4 razy na 30 dni, a same
    polaczenia masz mozliwosc wykonywania w godzinach od 16-8 oraz cala dobe
    w weekendy w ramach uslugi tanie popoludnia i weekendy.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=