  • Data: 2020-02-01 21:44:55
    Temat: Re: na wesoło!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

    > O ile pamiętam (a z tym bywa różnie), to zabezpieczenie to miało
    > jeszcze jeden istotny feler. Przyjęto założenie, że osobnicy
    > dokonujący czynności nielegalnego powielenia utworu fonograficznego
    > korzystają z systemu Windows. Ich koledzy - użytkownicy "niszowych"
    > OS - wspaniałomyślnie zwolnieni zostali z konieczności posiadania
    > w przyborniku czarnego markera.

    Tego to ja w ogóle nie pamiętam, być może dlatego, że onej płyty nigdy
    nie nabyłem. Za to w swoim czasie nabywałem w kiosku kolorowe pisma, do
    których dołączane były płyty DVD. Dopiero po wielu latach dowiedziałem
    się, że do tych filmów dołączane były reklamy. I to tak perfidnie, że
    (podobno) nijak nie da się ich pominąć albo przewinąć przed obejrzeniem
    filmu właściwego.

    --
    Jarek