  • 1. Data: 2020-02-01 13:39:16
    Temat: na wesoło!
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://www.olx.pl/oferta/rezystory-audio-note-silve
    r-tantal-6r8k-2-szt-CID99-IDCssoC.html
    https://www.olx.pl/oferta/audio-hi-end-tuning-CID99-
    IDCZlxd.html

  • 2. Data: 2020-02-01 14:10:35
    Temat: Re: na wesoło!
    Od: Ukaniu <u...@g...com>

    W dniu sobota, 1 lutego 2020 13:40:02 UTC+1 użytkownik n...@g...com
    napisał:
    > https://www.olx.pl/oferta/rezystory-audio-note-silve
    r-tantal-6r8k-2-szt-CID99-IDCssoC.html
    > https://www.olx.pl/oferta/audio-hi-end-tuning-CID99-
    IDCZlxd.html

    Dopiero teraz odkryłeś istnienie takich czarów?
    To można by książki pisać, szaty rozdzierać, zaklinać, zabraniań ale to na nic. Jak
    każda religia, są wyznawycy, są kapłani nie ma dowodów, jest biznes.
    Swoją drogą rozmiar 38 niczego sobie.

  • 3. Data: 2020-02-01 16:13:55
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Sat, 1 Feb 2020 05:10:35 -0800 (PST), Ukaniu pisze:
> [...]
    każda religia, są wyznawycy, są kapłani nie ma dowodów, jest biznes.

    Naturalnie nic to nowego, ale osobiście nie przestanę się chyba nigdy
    dziwić inwencji twórczej producentów tych wszystkich audiofilskich
    wynalazków. Zainteresowała mnie ta skrawaczka, i proszę:

    #v+
    Za jednym zamachem wyrównuje się w ten sposób niecentryczność krążka
    i przygotowuje miejsce pod eliminację rozproszonego światła lasera.
    Podcięty brzeg płyty maluje się bowiem czarnym pisakiem. Rzecz znana
    audiofilskiej społeczności od lat, tutaj ma swój logiczny finał.
    Przypomnę, że do zamalowywania krawędzi płyty używano zielonego pisaka,
    jednak panowie z ADS uważają, że czarny jest lepszy, ponieważ część
    laserów pracuje nie ze światłem czerwonym, a podczerwonym.
    #v-
    http://highfidelity.pl/@kts-2116

    Zasada działania prosta ja drut, więc ów diwajs można nabyć już za
    jedyne 800 ojro... Chyba, bo producent (link do strony podany w artykule)
    się do niego nie przyznaje.

    k.

  • 4. Data: 2020-02-01 16:26:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

> [...]
    >
    > Zasada działania prosta ja drut, więc ów diwajs można nabyć już za
    > jedyne 800 ojro... Chyba, bo producent (link do strony podany w artykule)

    Co tam drobne 800 ojro... Przypomniała mi się zupełnie nieaudiofilska
    historia, jak to firma Sony wydała miliony dolarów na opracowanie
    metody zabezpieczającej przed kopiowaniem ich płyt. Nie minął tydzień
    od premiery pierwszego takiego krążka, a ktoś odkrył (i podzielił się
    wiedzą w Internecie), że jeśli zamaluje się czarnym pisakiem ścieżkę
    na brzegu płyty, to już można ją kopiować na każdym pececie.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2020-02-01 18:05:56
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-02-01 14:10, Ukaniu wrote:
    r-tantal-6r8k-2-szt-CID99-IDCssoC.html
    IDCZlxd.html

    > Dopiero teraz odkryłeś istnienie takich czarów?

    Oczywiście, że nie...

  • 6. Data: 2020-02-01 21:13:56
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Sat, 1 Feb 2020 16:26:17 +0100, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Co tam drobne 800 ojro... Przypomniała mi się zupełnie nieaudiofilska
    > historia, jak to firma Sony

    Nie od dziś wiadomo, że problem grubej kreski objawia się w różnych
    dziedzinach życia i pod różnymi szerokościami geograficznymi.

> [...]
    > wiedzą w Internecie), że jeśli zamaluje się czarnym pisakiem ścieżkę
    > na brzegu płyty, to już można ją kopiować na każdym pececie.

    O ile pamiętam (a z tym bywa różnie), to zabezpieczenie to miało jeszcze
    jeden istotny feler. Przyjęto założenie, że osobnicy dokonujący
    czynności nielegalnego powielenia utworu fonograficznego korzystają
    z systemu Windows. Ich koledzy - użytkownicy ,,niszowych" OS
    - wspaniałomyślnie zwolnieni zostali z konieczności posiadania
    w przyborniku czarnego markera.

    k.

  • 7. Data: 2020-02-01 21:36:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Feb 2020 20:13:56 GMT, Krzysztof Gajdemski napisał(a):

> [...]
    > z systemu Windows. Ich koledzy - użytkownicy ,,niszowych" OS
    > - wspaniałomyślnie zwolnieni zostali z konieczności posiadania

    I to tylko w domyslnej konfiguracji - kto to wymyslil, zeby sie jakis
    autorun sam startowal ...

    J.

  • 8. Data: 2020-02-01 21:44:20
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 01.02.2020 14:10, Ukaniu wrote:
    r-tantal-6r8k-2-szt-CID99-IDCssoC.html
    IDCZlxd.html

    > Dopiero teraz odkryłeś istnienie takich czarów?

    Na nas nie działa, bo za dużo wiemy... ale taki przykład z innej beczki:
    Parzę sobie herbatę. Podobno wiele zależy od sposobu parzenia, ale
    czasem wychodzi genialna (średnica, bas, szczegóły itp. ;) ), no więc
    próbuję to powtórzyć: waga, stoper, sterylne warunki itp. - porażka.
    Niby to samo. ale jednak tamta była lepsza.
    I tu wchodzi teoria, że wszystko zależy od nastawienia, nastroju, ale
    jak tu być dobrze nastawionym, jak wiemy, że woda wrzała za długo,
    siteczko kosztowało 2,50, herbata była na promocji w Biedronce, a
    kabelek od czajnika... nie, jednak nie ma wpływu ;)

    BTW: Czy ktoś czasem nie kojarzy skeczu B.Smolenia, w którym opowiada o
    hodowli świń i że "one do betonu nie wlazły" ?
    Ja tego nie pamiętam, ale kolega twierdzi, że było, a nie ma tego w
    internetach.

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2020-02-01 21:44:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > korzystają z systemu Windows. Ich koledzy - użytkownicy "niszowych"
    > OS - wspaniałomyślnie zwolnieni zostali z konieczności posiadania

    Tego to ja w ogóle nie pamiętam, być może dlatego, że onej płyty nigdy
    nie nabyłem. Za to w swoim czasie nabywałem w kiosku kolorowe pisma, do
    których dołączane były płyty DVD. Dopiero po wielu latach dowiedziałem
    się, że do tych filmów dołączane były reklamy. I to tak perfidnie, że
    (podobno) nijak nie da się ich pominąć albo przewinąć przed obejrzeniem
    filmu właściwego.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2020-02-01 21:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2020 21:44:55 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Tego to ja w ogóle nie pamiętam, być może dlatego, że onej płyty nigdy
    > nie nabyłem

    Pewnie to
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_BMG_copy_protecti
    on_rootkit_scandal