  • 21. Data: 2010-03-30 18:51:16
    Temat: Re: [NTG]Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-03-30 19:53, user56 pisze:

    > "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > lol, fajny jesteś :) ale się trochę mylisz co do mnie
    sory ale o ile wiem , powinien być ktos taki jak opiekun , no chyba że
    to internetsuperliga :)

  • 22. Data: 2010-03-30 19:28:07
    Temat: Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    user56 pisze:

    > Zwykłe 1MB netiowe, a co to SLA to nei mam pojęcia i nie chcę wiedzieć.
    > Ważne żeby działało.

    no to wątek był jakby to było ze 100Mbitów z wysokiem SLA :)
    i wszyscy dali się nabrać.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 23. Data: 2010-03-30 19:44:45
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    user56 <o...@o...pl> napisał(a)

    Nie. http://pl.wikipedia.org/wiki/Konsument_%28ekonomia%2
    9

    --
    Tomek

  • 24. Data: 2010-03-30 21:24:48
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Sat, 27 Mar 2010 20:06:05 +0000, Krzysztof Oledzki napisał(a):
    /../
    > Wyjaśnić, zgłosić awarię, złożyć reklamację. Jak to nie nie da - wspomóc
    > się UKE.

    Akurat zejdzie do końca umowy....

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 25. Data: 2010-03-31 08:10:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    user56 wrote:

    > No pewnie coś się popsuło, haha. Restart portu pomógł, ale Netia nie ma
    > możliwości zrestartować portu, trzeba czekac tydzień i w międzyczasie
    > wykrwawić krwawicę na infolinii.

    po to jest infolinia :>

  • 26. Data: 2010-04-27 10:28:19
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ o...@o...pl ] ...

    : Witam,
    : we czwartek moja firma została odcięta od internetu. Infolinia po trzech
    : dniach uzerania mnie dzisiaj powiedziała, że moje pasmo zostanie zwolnione
    : dnia 16 kwietnia do tego czasu może będę miał internet. Nawet nie wiem co to
    : znaczy.
    : Czy to jest normalne, że w trakcie trwania umowy zostawia się człowieka tak
    : samemu sobie.
    : Gdzie ja teraz wytrzasne internet do poniedziałku?
    : I co tu robić?

    przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale temat mnie interesuje.

    czy ma ktoś u nich internet w wawie po światełku i nie miał podobnych
    ekscesów? tj. np. koparka mu wykopała internet, ale otrzymał kompetentne
    informacje od BOK/NOC i problem został rozwiązany w ciągu kilku godzin.
    czasy nie szaleją (mają w SLA gwarancję?), nie robią niezapowiedzianych
    okienek, nie odłączają z powodu jakiegoś abuse bez uprzedniego kontaktu
    z klientem?

    akurat tak się składa że w budynku mam ich światło i najtaniej pewnie
    wyjdzie kupić u nich internet i/lub transmisję.

    --
    Szanuj admina swego - możesz mieć gorszego.

  • 27. Data: 2010-04-27 20:19:21
    Od: sqniC <s...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2010-04-27 12:28, konrad rzentarzewski pisze:

    > przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale temat mnie interesuje.

    SLA koniecznie wynegocjuj sobie w umowie...
    Co do dzialania, jak dziala jest OK, w przypadku awarii lub zalatwiania
    jakis spraw technicznych typu glupi revdns to jest masakra juz.
    Awarie zdarzaja sie zadko, u mnie maks raz w roku.
    Niestetu ostanio zlgaszajac usterke spedzielem GODZINE na infolini dla
    klientow prio...
    Koniec koncow obudzilem swojego handlowca i w koncu skontakowal sie ktos
    kto nie kazal mi sprawdzac czy mam sygnal w tel..

    pozdr./seba

  • 28. Data: 2010-04-28 06:33:31
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>

    Dnia 27.04.2010 sqniC <s...@n...spam.gmail.com> napisał/a:

> [...]
    > Koniec koncow obudzilem swojego handlowca i w koncu skontakowal sie ktos
    > kto nie kazal mi sprawdzac czy mam sygnal w tel..

    U nas byla inna ciekawa sytuacja.
    Lacze przestalo dzialac w sobote. Nie mialem pod reka numeru do netii,
    wiec dziwonilem przez standardowe 0800. Wynik byl taki, ze za kazdym
    razem jak dzwonilem to panie byly niesamowicie zaskoczone wysokoscia
    faktur (bo takich nigdy nie widzialy). Okazalo sie, ze mamy SLA 24/5
    ustawione w systemie i lacze zaczelo dzialac we wtorek!
    Oczywiscie w systemie juz wszystko jest poprawione, reklamacja
    uwzgledniona itp. Ale troche trzeba przyznac nas zezloscili.

    Podpisuje sie pod tym, o czym piszecie. Lacze ok, ale obsluga klienta
    fatalna.

  • 29. Data: 2010-04-28 16:08:59
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Podpisuje sie pod tym, o czym piszecie. Lacze ok, ale obsluga klienta
    > fatalna.

    3 dni nie dzialalo lacze i jest ok? Coz, czegos tu nie rozumiem.

    No super ta Netia ;-)

  • 30. Data: 2010-05-03 09:43:46
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>

    Dnia 28.04.2010 ttt <t...@n...pl> napisał/a:

    > 3 dni nie dzialalo lacze i jest ok? Coz, czegos tu nie rozumiem.
    >
    > No super ta Netia ;-)

    Chodzilo mi o jakosc stykow itp. Jest niezle. Obsluga fatalna.