  • Data: 2014-12-21 14:49:11
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Andrzej Lawa napisał:

    > Odkupić. Wiesz... Części...

    Wiem. Wiem jak to działa. Jak samochód dokona żywota, to jedzie się
    na szrot, zostawia, dostaje kwitek do urzędu i może jakąś symboliczną
    kwotę. Gdy sam już nie może jeździć, to po niego przyjadą, zabiorą --
    i ani nic nie dadzą, ani nic nie chcą. Gdy komuś potrzeba części do
    naprawy starego samochodu, to tam *kupi* co mu potrzeba ze sprawnych
    elementów wydłubanych przez pracowników szrotu ze staroci. I wszyscy
    są zadowoleni. Ile to ja tak oddałem sprawnych jeszcze komputerów --
    ludziom, którzy akurat chcieli wziąć. Może do pracy, może na części.
    Lodówka też mi się tak kiedyś zepsuła -- termostat przestał wyłączać.
    Podłączyłem przez wyłącznik czasowy z lidla, chłodziła dziesięć minut
    w każdej godzinie -- i jakoś to szło, zanim nie trafił się ktoś, kto
    sobie ją zabrał. Nie wiem, czy na części, czy do naprawy, czy na złom.
    Mnóstwo rzeczy tak krąży między ludźmi, często kompletnie nieznanymi
    sobie. U nas "wystawki", znane z innych krajów, słabo się przyjęły,
    ale poczta pantoflowa działa. Tylko nigdy nie spotkałem się z sytuacją,
    by ktoś spodziewał się w takich przypadkach pieniędzy. Wielkie dzięki
    za uświadomienie mi, że jest gdzieś jeszcze Inny Świat i Inni Ludzie.

    > Tak z ciekawostek:
    >
    > http://czesciagd.pl/amica-pojemnik-warzywa-1030154-p
    -232365.html

    W takim razie radzę pilnie strzec tej lodówy i nie spuszczaś jej
    z oka. Wszyscy sąsiedzi z pewnością czekają na stosowny momnet,
    by wyciągnąć z niej szufladkę.

    --
    Jarek