    From: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nieuczciwe play
    Date: Mon, 18 May 2009 09:22:00 +0200

    Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a10f6e2$1@news.home.net.pl...
    > Witajcie Chcialem sobie podzwonic na numery stacjonarne i po zapoznaniu
    > sie
    > z oferta rynkowa najtaniej wychodza pakiety w play fresh uruchamiane
    > kodem
    > *111*34*1#. Wedlug regulaminu promocji pkt 8 pakiet 100 minut na
    > stacjonarne i play mial byc wazny 30 dni byl 30 godzin :(
    > Pakiet zostal uruchomiony 15 maja po poludniu ,a stracil swoja waznosc 17
    > maja o 23:59 Numer telefonu to 794 304 995.
    > I co na to Pan rzecznik ktory tak sie lubi chwalic ?
    > dodam ,ze na stronie 24.playmoble.pl po zalogowaniu w zakladce uslugi
> [...]

    Aleś mi pomoczył łzami monitor. Klawiatura też niźle pochlapana.
    Ale rozumiem Ciebie, system playa widocznie właśnie Ciebie nie lubi
    bo mi wczoraj władował pakiet 100 min ważny do 16.06. Właśnie teraz
    sprawdzałem
    i nadal jest. No i ten rzecznik ... należysz do związków? Bo w Pcimiu też
    żądają przyjazdu
    Premiera gdy rura się zapcha...