eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › nieuczciwe play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 69

  • 1. Data: 2009-05-18 05:52:31
    Temat: nieuczciwe play
    Od: "lb" <e...@w...pl>

    Witajcie Chcialem sobie podzwonic na numery stacjonarne i po zapoznaniu sie
    z oferta rynkowa najtaniej wychodza pakiety w play fresh uruchamiane kodem
    *111*34*1#. Wedlug regulaminu promocji pkt 8 pakiet 100 minut na
    stacjonarne i play mial byc wazny 30 dni byl 30 godzin :(
    Pakiet zostal uruchomiony 15 maja po poludniu ,a stracil swoja waznosc 17
    maja o 23:59 Numer telefonu to 794 304 995.
    I co na to Pan rzecznik ktory tak sie lubi chwalic ?
    dodam ,ze na stronie 24.playmoble.pl po zalogowaniu w zakladce uslugi
    wywala błąd .
    I jeszcze jedno play nie potrafi juz obslugiwac klientow internetu
    wieczorami nie da sie juz korzystac ,bo dzial marketingu z technika nie ida
    w parze .
    pozdrawiam wszystkich
    Leszek vel sabcia :)




  • 2. Data: 2009-05-18 06:49:47
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    lb pisze:
    > Pakiet zostal uruchomiony 15 maja po poludniu ,a stracil swoja waznosc 17
    > maja o 23:59 Numer telefonu to 794 304 995.

    A slyszales moze o REKLAMACJI?? Musisz wziac pod uwage, ze czasami
    dochodzi do bledow. Jesli jestes zarejestrowanym uzytkownikiem to mozesz
    takowa reklamacje zlozyc np. online poprzez strone internetowa

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=


  • 3. Data: 2009-05-18 07:22:00
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>


    Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4a10f6e2$1@news.home.net.pl...
    > Witajcie Chcialem sobie podzwonic na numery stacjonarne i po zapoznaniu
    > sie
    > z oferta rynkowa najtaniej wychodza pakiety w play fresh uruchamiane
    > kodem
    > *111*34*1#. Wedlug regulaminu promocji pkt 8 pakiet 100 minut na
    > stacjonarne i play mial byc wazny 30 dni byl 30 godzin :(
    > Pakiet zostal uruchomiony 15 maja po poludniu ,a stracil swoja waznosc 17
    > maja o 23:59 Numer telefonu to 794 304 995.
    > I co na to Pan rzecznik ktory tak sie lubi chwalic ?
    > dodam ,ze na stronie 24.playmoble.pl po zalogowaniu w zakladce uslugi
    > wywala błąd .
    > I jeszcze jedno play nie potrafi juz obslugiwac klientow internetu
    > wieczorami nie da sie juz korzystac ,bo dzial marketingu z technika nie
    > ida
    > w parze .

    Aleś mi pomoczył łzami monitor. Klawiatura też niźle pochlapana.
    Ale rozumiem Ciebie, system playa widocznie właśnie Ciebie nie lubi
    bo mi wczoraj władował pakiet 100 min ważny do 16.06. Właśnie teraz
    sprawdzałem
    i nadal jest. No i ten rzecznik ... należysz do związków? Bo w Pcimiu też
    żądają przyjazdu
    Premiera gdy rura się zapcha...




  • 4. Data: 2009-05-18 07:50:02
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>


    Użytkownik "ztomasz" <z...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gur0ec$gaq$1@news.wp.pl...
    > lb pisze:
    >> Pakiet zostal uruchomiony 15 maja po poludniu ,a stracil swoja waznosc 17
    >> maja o 23:59 Numer telefonu to 794 304 995.
    >
    > A slyszales moze o REKLAMACJI?? Jesli jestes zarejestrowanym uzytkownikiem
    > to mozesz takowa reklamacje zlozyc np. online poprzez strone internetowa

    To znaczy muszę się zarejestrować z IMIENIA i NAZWISKA? Tylko wtedy mogę
    złożyć reklamację? Nie wystarczy, ze im płacę??

    wiatrak



  • 5. Data: 2009-05-18 08:25:19
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: i...@g...com

    On 18 Maj, 09:50, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Użytkownik "ztomasz" <z...@n...o2.pl> napisał w
    wiadomościnews:gur0ec$gaq$1@news.wp.pl...

    > > A slyszales moze o REKLAMACJI?? Jesli jestes zarejestrowanym uzytkownikiem
    > > to mozesz takowa reklamacje zlozyc np. online poprzez strone internetowa
    >
    > To znaczy muszę się zarejestrować z IMIENIA  i NAZWISKA? Tylko wtedy mogę
    > złożyć reklamację? Nie wystarczy, ze im płacę??

    Tak właśnie.
    Z anonimami nie gadają.


  • 6. Data: 2009-05-18 09:52:18
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:gur3q4$7rp$1@node2.news.atman.pl...

    > To znaczy muszę się zarejestrować z IMIENIA i NAZWISKA? Tylko wtedy mogę
    > złożyć reklamację? Nie wystarczy, ze im płacę??

    Nie widze w tym nic nadzwyczajnego.
    Z kim niby mieliby sie procesowac, jak cos?
    Nie podoba sie - to wypad do innej sieci, placic 3 razy drozej.

    Pozdrawiam
    SDD



  • 7. Data: 2009-05-18 10:00:14
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 18 May 2009 09:50:02 +0200, wiatrak napisał(a):

    >> A slyszales moze o REKLAMACJI?? Jesli jestes zarejestrowanym
    >> uzytkownikiem to mozesz takowa reklamacje zlozyc np. online poprzez
    >> strone internetowa
    >
    > To znaczy muszę się zarejestrować z IMIENIA i NAZWISKA? Tylko wtedy
    > mogę złożyć reklamację? Nie wystarczy, ze im płacę??

    Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    reklamującego.

    Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    zarejestrowania danych konta. Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    co?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl


  • 8. Data: 2009-05-18 10:40:32
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "lb" <e...@w...pl>


    >
    > Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    > października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    > warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    > reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    > reklamującego.
    >
    > Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    > zarejestrowania danych konta. Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    > absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    > co?
    >
    Za 5 złotych to stac mnie ,zeby wyrzucić te karte do smieci .
    Po prostu ostrzegam innych potencjalnych klientow .
    Mam Playa i jego nieuczciwe praktyki tam gdzie on ma mnie i szkoda mi
    czasu na pisanie reklamacji .
    Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .
    Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku niz
    uzeranie sie z reklamacja .
    Numer podałem ,zeby mogli sobie sprawdzic w systemie i znalezc blad



  • 9. Data: 2009-05-18 10:47:35
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "lb" <e...@w...pl>


    >
    > Aleś mi pomoczył łzami monitor. Klawiatura też niźle pochlapana.
    > Ale rozumiem Ciebie, system playa widocznie właśnie Ciebie nie lubi
    > bo mi wczoraj władował pakiet 100 min ważny do 16.06. Właśnie teraz
    > sprawdzałem
    > i nadal jest. No i ten rzecznik ... należysz do związków? Bo w Pcimiu też
    > żądają przyjazdu
    > Premiera gdy rura się zapcha...

    Moze Ty lubisz jak Cie oszukuja bo ja nie ,a rzecznicy czytaja te grupe jak
    bys nie wiedzial w tym swoim Wąchocku .
    Mnie akurat Twoj uruchomiony pakiet minut obchodzi tyle co Ciebie moj
    wylaczony po 1,5 dnia .
    Rzecznik play przechwala sie na okraglo jaki to ten play wspanialy to
    informuje ,ze wcale taki wspanialy nie jest .



  • 10. Data: 2009-05-18 10:48:22
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 May 2009 12:40:32 +0200, lb napisał(a):

    > Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .
    > Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku niz
    > uzeranie sie z reklamacja .

    Nie daje nic więcej niż opinię pieniacza i awanturnika. Dobrze Ci z tym?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
    "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
    Maciej Witucki, prezes.

strony : [ 1 ] . 2 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: