  • From: "lb" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nieuczciwe play
    Date: Mon, 18 May 2009 12:40:32 +0200

    > Zgodnie z par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1
    > października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    > warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    > reklamacja powinna zawierać m.in. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
    > reklamującego.
    >
    > Nie jest zatem wymysłem P4 sp. z o.o., iż wymagają uprzedniego
    > zarejestrowania danych konta. Wyobraź sobie, że to ja złożyłbym jakąś
    > absurdalną reklamację do Twojego numeru, jako Witalis Lis-Lisowski -- i
    > co?

    Za 5 złotych to stac mnie ,zeby wyrzucić te karte do smieci .
    Po prostu ostrzegam innych potencjalnych klientow .
    Mam Playa i jego nieuczciwe praktyki tam gdzie on ma mnie i szkoda mi
    czasu na pisanie reklamacji .
    Dziwne ,ze te systemy nigdy nie myla sie na kozysc klienta .
    Publicznne napietnowanie nieuczciwosci firmy PLAY daje wiecej pozytku niz
    uzeranie sie z reklamacja .
    Numer podałem ,zeby mogli sobie sprawdzic w systemie i znalezc blad