    From: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: nieuczciwy rejestrator ?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 17:29:57 +0200

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    > (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    > się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    jedna z moich pierwszych mysli przy sluchaniu tego zapisu
    bylo stwierdzenie 'nawet klamca, a moze szczegolnie klamca,
    powinien zatrudniac lepszych "konsultantow"'.

    jesli sie sprawy potocza jak nalezy, moze z Lerkins Group zrobi
    sie Lerkins Grób. chociaz nie zdziwiloby mnie calkowicie
    gdyby dostali od NASK 'pouczenie'.

    swoja droga doceniam ze ktos sie postaral nagrac ta ciekawa
    rozmowe, niemniej po wytezonym wsluchiwaniu sie jednak nie widze
    dla autora nagrania szans na profesjonalna prace w branzy dzwiekowej.

    --

    New World Folder.