    Date: Thu, 11 Jul 2013 21:55:27 +0200
    From: Jacek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: niewidzialna wycieraczka - jaka?

    W dniu 2013-07-11 20:45, Bartek pisze:
    > kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    > jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    > czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?
    Zależy gdzie jedziesz. Jeżeli masz trasę na szybko jazdę po czystych
    drogach, to będzie ok. Jeżeli będziesz się turlał odcinkami poniżej 60,
    albo na drodze będzie brud, to będziesz musiał używać wycieraczek (tych
    klasycznych) co daje efekt "rozmazania". Po prostu szyba pokryta tym
    eliksirem jest słabo zwilżalna, a wycieraczka gumowa na takiej
    powierzchni nie działa jak trzeba.
    Jacek