  • 21. Data: 2013-07-18 11:07:23
    Temat: Re: nowe pytania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Jul 2013 08:56:13 +0200 osobnik zwany Jan Koval
    napisał:

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    y-je/21ysx A tak
    > To jak z pytaniami na egzaminach gimnazjalnych czy maturalnych. Szkoła
    > publiczna ale pytania tajne.

    po egzaminie już nie są tajne.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-07-18 11:18:45
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.07.2013 23:49, Tomasz Pyra pisze:
    > Istotnie wiele z tych pytań brzmi równie wiarygodnie jak opowieści o
    > smokach które atakowały egzaminowanego - historia tych opowieści jest tak
    > długa jak egzaminów na PJ, tyle że dotychczas dotyczyły głównie egzaminu
    > praktycznego.

    Jak zdawałem pierwszy raz PJ, to słyszałem mnóstwo takich Urban Legend,
    a to były czasy pełnego placu manewrowego. W praktyce nic strasznego się
    nie wydarzyło. Jak zdawałem ostatni raz w 2010 to egzaminator ewidentnie
    chciał mnie upolować (w czasie 1 egzaminu na mieście 10 min, w czasie
    ostatniego poznałem wszystkie ulice jednokierunkowe w mieście) ale mu
    nie poszło. :) Wkurwiłem go tym, że zanim skończył tłumaczyć jak zdawać
    teoretyczny, przerwałem mu jego pasjonujący wykład stwierdzając, że
    skończyłem (z wynikiem 0 błędów). Generalnie te historyjki opowiadają
    ludzie, którzy nie mogą zdać na PJ z jakiegoś powodu. A ja zdawałem
    kilka razy i zawsze 0 błędów i praktyczny tez zdany z pierwszym
    podejściem. Pewnie ten nowy też będę kiedyś miał okazję...

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 23. Data: 2013-07-18 11:32:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Thursday, July 18, 2013, 11:18:45 AM, you wrote:

> [...]
    > kilka razy i zawsze 0 błędów i praktyczny tez zdany z pierwszym
    > podejściem. Pewnie ten nowy też będę kiedyś miał okazję...

    Skoro zdajesz bezbłędnie, to dlaczego tyle razy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2013-07-18 11:36:33
    Temat: [OT] Re: nowe pytania
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Skoro zdajesz bezbłędnie, to dlaczego tyle razy?

    Pomyśl... Mała podpowiedź, pierwszy raz zdawałem w 1994, ostatni w 2010. :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 25. Data: 2013-07-18 11:39:41
    Temat: Re: [OT] Re: nowe pytania
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Thursday, July 18, 2013, 11:36:33 AM, you wrote:

    > Pomyśl... Mała podpowiedź, pierwszy raz zdawałem w 1994, ostatni w 2010. :)

    Kombinuję i nie rozumiem nadal. A nie mam czasu na zagadki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-07-18 12:01:14
    Od: s...@g...com

    > Kombinuję i nie rozumiem nadal. A nie mam czasu na zagadki.

    Punkty karne.

  • 27. Data: 2013-07-18 12:28:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 10:46:34 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Akurat moje zdanie jest takie, że istotnie 80% egzaminów było uwalanych za
    > brak dynamiki jazdy.
    > Przed moim egzaminem wybrałem się w ramach przygotowań mentalnych, rowerem,
    > pooglądać egzaminy.
    > I tak to dokładnie wyglądało - jak ktoś ledwo wytaczał się z ośrodka i
    > jechał jak łajza, tak że rowerem nie miałem żadnych problemów z dogonieniem
    > delikwenta, to nie był uwalany wprost, ale był wożony po mieście tak długo
    > aż w końcu coś wtopił.

    To swoją drogą, ale ja nie o tym. Miałem na myśli sytuacje, kiedy uwalony
    delikwent żali się, że wszystko robił ślicznie, ale zły egzaminator oblał
    go za "brak dynamiki", bo czekał na kopertę, albo miał zbyt niski stosunek
    oblanych do przepuszczonych danego dnia. ;) A rzeczywistość była np. taka,
    że pacjent próbował jechać z prawej strony wysepki, choć znak nakazywał
    inaczej, albo chciał przejechać na czerwonym bez zatrzymywania się, bo
    "miał strzałkę". Pomijając ewidentną próbę pójścia... no, na czołówkę nie,
    ale na trzepnięcie się lusterkami z pojazdem z przeciwka, bo skrzyżowanie
    było za duże i przeraziło zdającą.

  • 28. Data: 2013-07-18 14:59:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-18 12:01, Użytkownik s...@g...com napisał:

    > Punkty karne.

    Za punkty by nie zdał za pierwszym podejściem.
    Po prostu brak wyobraźni, zamiast zrobić większość za pierwszym
    podejściem cyka po jednej literce, a literek w PJ jest kilka.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2013-07-18 16:30:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 14:59:38 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Za punkty by nie zdał za pierwszym podejściem.

    Albowiem?

  • 30. Data: 2013-07-18 18:16:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-18 16:30, Użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Albowiem?

    Zdałeś po zabraniu prawka za pierwszym podejściem ?
    A może znasz kogoś komu się to udało ?