    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: yorgus <y...@t...pl>
    Subject: Re: [ntg] ZGAGA
    Date: 12 Dec 2019 20:16:27 GMT

    Dnia Thu, 12 Dec 2019 03:43:35 +0100, sundayman <s...@p...onet.pl> napisal:

    > W ogóle nie jem nic tłustego bo jestem od urodzenia wegetarianinem.
    > Nie fanatycznym - czasem rybka jakaś albo kurczaczek ale tylko to
    > chudziutkie i niewiele - żadne tam kuśwa udko - ftu !
    > Generalnie nie lubię spożywać zwłok.

    Najlepiej w ogóle nie jeść późno, było takie przysłowie
    Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi

    > a w ryjek chcesz ??

    Ojtam, ojtam, wiem że cięzko sie rozstać z przyzwyczajeniami

    > Robiłem w tym roku gastroskopię. Nic tam nie wynaleźli.
    > Zdrowy człowiek pozornie.

    zapadka może ci sie czasem otwierać nie wtedy kiedy trzeba, przeciez
    nie masz caly czas monitorowania. Np ja jak sie opre o krzesło w odpowiednim
    miejscu to czasem łapie mnie kaszel własnie z refluksu

    > czyli jednak chcesz w ryjek.

    wiem że prawda boli

    > może się od razu położyć do trumny ??

    no do trumny to może nie, ale na ziemi można
    troche poleżeć aby się przyzwyczajać

    > A poważnie - chyba jedyne przewinienie, które robię, to że jem późno.
    > Ale jak nie - to kuśwa głodny jestem i czuję się jak po kolacji w
    > Auschwitz ( zupka na wodzie z brukwią ). Nie mogę zasnąć. Mam wizje
    > wychudzonych ludzi... gułagi...syberia...obozy...

    To zjedz sobie, np słodką bułke (małą), ja czasem jak
    jestem wieczorem głodny to jem troche herbatników petitek

    pozdrawiam
    yorgus