  • 1. Data: 2019-11-25 16:41:16
    Temat: [ntg] ZGAGA
    Od: robot <a...@o...pl>

    Wycofali renigast ze sprzedaży.
    Jakie macie sposoby na zgagę?

  • 2. Data: 2019-11-25 16:45:14
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.11.2019 um 16:41 schrieb robot:
    > Wycofali renigast ze sprzedaży.
    > Jakie macie sposoby na zgagę?
    Rennie

    Waldek

  • 3. Data: 2019-11-25 17:42:54
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2019 16:41:16 UTC+1 użytkownik robot napisał:
    > Wycofali renigast ze sprzedaży.
    > Jakie macie sposoby na zgagę?

    Krople profesora Smirnoffa.

  • 4. Data: 2019-11-25 18:34:57
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj robot, 25 lis 2019 w news:5ddbf61a$0$538$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Wycofali renigast ze sprzedaży.
    > Jakie macie sposoby na zgagę?
    Nigdy nic na to nie brałem, bo nie miewam. Jak masz za często(a chyba
    masz - skoro aż tu piszesz), to lepiej idź z tym do konowała, bo to może
    być objaw czegoś gorszego.

  • 5. Data: 2019-11-25 18:39:36
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-25 o 16:41, robot pisze:
    > Wycofali renigast ze sprzedaży.
    > Jakie macie sposoby na zgagę?
    Migdały.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2019-11-25 19:14:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-25 o 18:39, Janusz pisze:
    > Migdały.

    Wyciąć? :-)

    Robert

  • 7. Data: 2019-11-25 19:15:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Migdały.

    Wyciąć, czy gryźć?

    Jarek

    --
    Najwięcéj jest lekarzów na świecie, ot jeśli nie wierzycie
    waszmość, pokażę ich stu w Krakowie, w przeciągu trzech dni.

  • 8. Data: 2019-11-25 19:26:02
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 25.11.2019 o 16:45, Waldemar pisze:
    > Rennie
    >
    > Waldek

    Agastin, Bioprazol, Exter, Gasec, Goprazol, Helicid, Losec, Loseprazol,
    Notis, Omar, Omeprazol, Omeprazole Genoptim, Ortanol, Piastprazol,
    Polprazol, Prazigast, Prazol, Progastim, Tulzol, Ultop, Ulzol, Ventazol.

    --
    Kaczin

  • 9. Data: 2019-11-25 20:22:46
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Rennie
    >
    > Waldek
    matematyczne: niech no mamusia juz wy3,14erdala do siebie
    chemiczne: wapno z lidla takie w tubie plastikowej.

  • 10. Data: 2019-11-25 22:04:58
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-25 o 16:41, robot pisze:
    > Wycofali renigast ze sprzedaży.
    > Jakie macie sposoby na zgagę?

    Chyba najlepszy to zmiana diety :)

    Zaś z chemii to albo doraźne - zobojętnianie zasadą kwasu żółądkowego
    np. Rennie, albo blokery inhibitorów pompy protonowej
    czyli środki powodujące mniejszą produkcje tegoż kwasiora ;)