    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ntg] ZGAGA
    Date: Fri, 13 Dec 2019 02:50:35 +0100

    > Zawsze myślałem, że wegetarianie to osoby świadome żywieniowo.

    Nie wiem dlaczego. Ja nie jestem wegetarianinem, bo sobie to wymyśliłem
    ideologicznie albo mnie ktoś przekonał.
    Ja po prostu od urodzenia mam wstręt do wszelkiego mięsa poza niektórymi
    rybami i (rzadko) drobiem w minimalnej ilości.
    Żebyś widział, co się działo, kiedy miałem jakieś 5 lat a rodzicie
    chcieli mnie - pewnie w najlepszej intencji - karmić jakąś wątróbką...
    Od tego razu dali sobie spokój :)

    Więc żadna "świadomość żywieniowa" mi nie była potrzebna z tej strony.

    > Wg Ciebie tłuszcze istnieją tylko w świecie zwierzęcym?

    Pewnie nie, ale chyba jednak przede wszystkim...

    > Kurczę, a moja ulubiona sałatka pomidorowa z oliwą z oliwek i bazylią

    Za oliwą nie przepadam, tak że sporadycznie, no ale zdarza się.
    Główne tłuszcze to w moim przypadku masło ( "prawdziwe", żadne tam
    margaryny) i sery żółte - też bez przesady bo wolę białe, twarożki itp.

    No dobra - czasem mnie weźmie i zeżrę czipsy.
    Bywa i tak - ale to tak między nami- w MacDonaldzie fryteczki... mniam
    mniam, takie chemiczne świństwo - ale dobre :)

    No dobrze - BYĆ MOŻE i rzeczywiście tam jakieś niezdrowe rzeczy czasem
    zjem. No to co ? Mnie się nic od życia nie należy ??