  • 1. Data: 2008-05-29 11:11:38
    Temat: ntp.task.gda.pl i ntp.man.poznan.pl
    Od: Slawek <d...@g...com>

    Witam.

    Od jakiegoś czasu mam tak:

    abc:~# rdate -s ntp.man.poznan.pl
    rdate: connect: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie

    xyz:~# rdate -s ntp.task.gda.pl
    rdate: connect: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie

    Sprawdziłem z trzech różnych maszyn, trzy różne IP. Jakieś zbiorowe
    harakiri?

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2008-05-29 11:42:21
    Temat: Re: ntp.task.gda.pl i ntp.man.poznan.pl
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Slawek pisze:
> [...]
    > rdate: connect: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie
    >

    > Sprawdziłem z trzech różnych maszyn, trzy różne IP. Jakieś zbiorowe

    nom, racja
    nie ma ich :)

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-05-29 13:24:28
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > nom, racja
    > nie ma ich :)

    ntpdate 0.rhel.pool.ntp.org

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2008-05-29 13:55:28
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 29.05.2008 Any User <u...@a...pl> napisał/a:
    > ntpdate 0.rhel.pool.ntp.org

    A czemuz to mamy korzystac z puli dla RedHata? ;) Przedpiszca pisal
    tez o rdate, a nie o ntp.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 5. Data: 2008-05-29 14:53:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > A czemuz to mamy korzystac z puli dla RedHata? ;) Przedpiszca pisal
    > tez o rdate, a nie o ntp.

    W temacie *.pool.ntp.org zauwazylem kiedys (pewnie nie jako pierwszy)
    ze odpowiedzi potrafia przychodzic z ciekawych adresow - jesli chodzi
    o "bliskie zrodla" to np. z hostow na DSL TP (TM). Co wiaze sie
    z pewnymi rozterkami co do wiarygodnosci zrodla badz ewentualnie,
    scenariuszem typu wykorzystanie bledu w np. ntpd/ntpdate uruchamianym
    przez roota.

    --

    memento lorem ipsum.

  • 6. Data: 2008-05-30 08:07:56
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

> [...]
    > z pewnymi rozterkami co do wiarygodnosci zrodla badz ewentualnie,
    > scenariuszem typu wykorzystanie bledu w np. ntpd/ntpdate uruchamianym

    Nie no, odpuście sobie pool.ntp.org. Ja bym polecał taki zestaw:

    vega.cbk.poznan.pl, stratum 1
    smtp.certum.pl, stratum 1
    ntp.icm.edu.pl, stratum 1
    tik.cesnet.cz, stratum 1
    ntp1.ja.net, stratum 1

    (i potem z maszyny z taką konfiguracją synchronizować resztę maszyn
    w sieci, żeby za bardzo nie obciążać tych serwerów ntp)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?