  • 1. Data: 2008-05-19 15:22:33
    Temat: Neostrada a internet na 2 komputerach...
    Od: "WinD" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Chwilowo przebywam poza Polską, gdzie mam stałe łącze, wireless router
    (Conceptronic C54BRS4) i dzieki temu internet w kompie stacjonarnym
    (przewodowo) i laptopie (bezprzewodowo). Po powrocie do kraju chciałbym
    utrzymac tę konfigurację. Stąd moje pytania:

    - czy Neostrada pozwala na korzystanie z internetu z dwóch komputerów
    jednocześnie?

    - czy posiadany przeze mnie router przyda się w Polsce, czy niestety będzie
    bezuzyteczny?

    Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi i wskazówki!

    Pozdrawiam,

    WinD

  • 2. Data: 2008-05-19 21:28:44
    Temat: Re: Neostrada a internet na 2 komputerach...
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2008-05-19, o godzinie 17:22:33, użytk.ownik *WinD* napisał(a) w
    wiadomości: <news:g0s5vp$rvr$1@inews.gazeta.pl>

> [...]
    > utrzymac tę konfigurację. Stąd moje pytania:
    >
    > - czy Neostrada pozwala na korzystanie z internetu z dwóch komputerów

    Tak.

    > - czy posiadany przeze mnie router przyda się w Polsce, czy niestety będzie
    > bezuzyteczny?

    Przyda się, ale będziesz musiał zakupić dodatkowo modem ADSL, bo to co
    teraz masz to tylko router z acces pointem.

    Pink

  • 3. Data: 2008-05-20 05:44:29
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    WinD pisze:
> [...]
    > bezuzyteczny?
    >
    > Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi i wskazówki!

    Do neostrady potrzebny jest router z portem RJ-11 ADSL,

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 4. Data: 2008-05-20 07:52:32
    Od: "WinD" <w...@N...gazeta.pl>

    Dziękuję!

    > Przyda się, ale będziesz musiał zakupić dodatkowo modem ADSL, bo to co
    > teraz masz to tylko router z acces pointem.

    Dodatkowo, tzn. oprócz modemu dostarczanego wraz z neostradą? Oferowane są
    bodajże 4 modemy:
    - Ethernet SpeedTouch 516 bridge-router;
    - Ethernet SpeedTouch 546 router-switch;
    - livebox;
    - F@ast800 USB.
    Czy jeden z dwóch pierwszych plus mój router to już wystaczająca konfiguracja
    do bezprzewodowego internetu w domu?

    Pozdrawiam,

    WinD

  • 5. Data: 2008-05-21 18:45:07
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WinD"

> [...]
    > - Ethernet SpeedTouch 516 bridge-router;
    > - Ethernet SpeedTouch 546 router-switch;
    > Czy jeden z dwóch pierwszych plus mój router to już wystaczająca

    NTG -> alt.pl.neostrada

    Tak, ale i wiele innych dostepnych na polskim rynku bedzie z Twoim routerem
    wspolpracowac.
    Bohdan

  • 6. Data: 2008-05-22 09:07:15
    Od: "WinD" <w...@N...gazeta.pl>

    > NTG -> alt.pl.neostrada

    O, bardzo przepraszam, nie znałem tamtej. Zaraz tam się udam :-)

    Pozdrawiam i dziękuję,

    WinD