  • 81. Data: 2009-07-03 19:50:18
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 3 Jul 2009 14:19:15 +0000 (UTC)
    olob kowalski wrote:

    > ustawiłem ponad 1000 ale sprawdzałem przy jak niskich jeszcze będzie chodził
    > tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne
    > chyba panewka w mózgu ci się zagrzała

    Nie weryfikuje czy mówisz prawde czy piszesz artystycznie, ale weź troche
    przyhamuj z twórczością. Dyskusje czystomerytoryczne lepiej sie czyta.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 82. Data: 2009-07-03 20:12:39
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):

    > Arni, nie da się może wyciąć onetowych gówniarzy? :-)

    Wal sie na cyce, dobra? :)

  • 83. Data: 2009-07-03 20:19:17
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    olob kowalski napisał(a):

> [...]
    > powiedzieć nie ten motocykl co wcześniej przy 1000obrotach na jedynce dodaję
    > gazu a silnik wchodzi momentalnie na obroty bez żadnej dziury żadnego
    > zaspania idealnie reaguje na ruch manetką
    > przy kolejnych biegach rwie że można z motocykla zlecieć, do samej góry brak
    > jakiegokolwiek zaspania czy opóźnionej reakcji
    > po powrocie po zgaszeniu sprawdziłem zapach z rury i tak jak wcześniej czuć
    > było paliwo tak teraz brak takich zapachów nic
    > co świadczy że całe paliwo zasysane do cylindra ulega spaleniu co też
    > powoduje że cylindry nie są zalewane niespalonym paliwem

    A nie przyszlo ci do glowy, ze ten sam efekt uzyskalbys po normalnej
    regulacji powszechnie dostepnymi metodami? Czy to bedzie rabtune (na
    oczy tego nie widzialem) czy zestaw czterech wakuometrow zegarowych o
    przyzwoictej klasie zestawionych na jednej listwie, czy tez U-rurki
    wypelnione olejem.
    Po prostu zwykla, prawidlowa regulacja/synchronizacja.

    > tak więc ci którzy mają carbtuny, zegarki mogą je wyrzucić do śmietnika
    > spróbójcie raz zrobić to rurką z wodą a sami przekonacie się że prymitywne
    > jest najlepsze

    Nie jest najlepsze. Ma szanse byc najdokladniejsze. Za to ma wiele
    innych wad, ktorych nie maja inne przyrzady. I dlatego upowszechnily sie
    wlasnie te "inne" przyrzady.

  • 84. Data: 2009-07-03 20:51:16
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał(a):

> [...]
    > wypelnione olejem.
    > Po prostu zwykla, prawidlowa regulacja/synchronizacja.

    być może ale chyba dlatego mam takie uprzedzenia bo wcześniej rzekomo miałem
    robione synchronizacje gaźników zegarami ale porównując to co miałem rok dwa
    temu robione i to co mam obecnie to jak niebo i ziemia
    być może zegary były ok ale obsługa zła tego nie wiem ale wiem że efekt
    końcowy w porównaiu z moją regulacją to kosmos

    > Nie jest najlepsze. Ma szanse byc najdokladniejsze. Za to ma wiele
    > innych wad, ktorych nie maja inne przyrzady. I dlatego upowszechnily sie
    > wlasnie te "inne" przyrzady.

    ja daję tylko propozycję oraz argumenty za nikogo nie zmuszam nikomu
    pistoletu do głowy nie przykładam chcesz zegarami rób zegarami chcesz
    carbtunem rób carbtunem każdego wybór

  • 85. Data: 2009-07-03 21:48:05
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** zbigi

    ***olob kowalski
> [...]
    > być może zegary były ok ale obsługa zła tego nie wiem ale wiem że efekt
    > końcowy w porównaiu z moją regulacją to kosmos

    No i mamy przyklad jak wzburzone morze zostaje zalane oliwa spokoju i
    wlasnie dlatego Zbigu ma to "szczescie" ze jest nawiedzany znienacka przez
    fanow a kolega "olob kowalski" przy odrobinie dobrej woli ma szanse wpisac
    sie w kanon precla. I byc moze stanie sie wspolczesnym AdamemM - choc bez
    obrazy na to trzeba lat praktyki. Bo z tego co pamietam Adam to stary
    pateciarz z Zoliborza jest :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 86. Data: 2009-07-03 21:48:49
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Sqeeb pisze:

    > Po co? Przecież ten co zdaje powinien ogarniać każdego sprzęta.

    a gdzie to jest napisane? ten co zdaje ma zdac a nie umiec cokolwiek.
    Przynajmniej w Polsce.

    > Przy niższych obrotach jest łatwiej?

    a gdzie to napisałem?

    > Hym... Ja bym się upierał,
    > że na wyższych. Jak mam duże obroty na luzie, to nawet z
    > samego sprzęgła ruszę, a jak jest tylko kilkaset rpm to raczej
    > zgaśnie. No chyba, żeby odpowiednio długo go trzymać na półsprzęgle
    > ale tak to można i z 6-stki ruszyć, o ile sprzęgło wytrzyma.

    no wytłumaczyłes dobrze. Ja o tym pisałem wiec o co pytasz?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 87. Data: 2009-07-04 05:21:44
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 03 Jul 2009 23:48:49 +0200
    Arni wrote:

    > no wytłumaczyłes dobrze. Ja o tym pisałem wiec o co pytasz?

    Widocznie źle Cie zrozumiałem ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 88. Data: 2009-07-05 09:53:47
    Od: Demos <n...@c...pl>

    Czesc

    "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote in

    A nie przyszlo Ci na mysl, ze moze nie czym a kto reguluje i to ma wplyw
    na jakosc regulacji??

    PZDR Demos
    bez motura

  • 89. Data: 2009-07-05 11:33:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

    > poza tym pompa podaje tyle oleju ile silnik potrzebuje im więcej wysilony a
    > więc obrotów tym więcej oleju a raczej nie więcej a szybsza wymiana
    > normalka więcej obrotów więcej ruchu wyższa temperatura szybsza wymiana
    > oleju przy wyższym ciśnieniu mniej obrotów niższa temparatura silnika mniej
    > ruchy wolniejsza wymiana oleju
    > cholernie logiczne

    Cholernie logiczne ? Wyraznie nie wiesz po co jest olej w silniku. O
    panewkach i filmie olejowym slyszales ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!