  • 111. Data: 2009-07-06 13:48:17
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Kuczu" w news:h2str2$bhv$2@news.onet.pl...
    /.../

    > Ale to nie chodzi o klikanie ! Ja przy 3 fotce doznalem oczoplasu bo
    > zdjecia sa zle zrobione. Nie rozumiem idei pstrykania szczegolow motocykli,
    > zblizen, bez pokazania calego sprzeta. Oczy mi zdurnialy od zmian
    > perspektywy.

    Zgoda :). Zauważ - zaczynając temat również użyłem słowa "oczopląs".
    Tam, na miejscu, właśnie oczopląsu doznałem, więc może dlatego
    reportaż jest taki, jaki jest :).
    A "całe sprzęty" fotografują wszyscy!

    > W sumie na kilku fotkach jest prawie ok, ale reszta do bani.
    > No i skoro mialo byc o HD to skad tam Rocket III, Goldas i Vulcan ?

    No wiesz - ja tam się na H-D nie znam ;).
    Również tabliczki "wjazd tylko dla H-D" nie widziałem.
    A sprzęty były imponujące - szczególnie dwa takie, na których żadnego
    napisu nie uświadczysz. To pewnie ten Rocket III, co?
    Taki szczupły i mocno "udziwniony"?

    > Kuczu

    All
    KLE pińcet bez chromów

  • 112. Data: 2009-07-10 05:12:40
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Laphroaig napisał(a):

    > Hm, bardzo oryginalne podejscie. Ja znam zasade dzialania roweru ale by
    > mi do glowy nie wpadlo, zeby samemu konstruowac rower.

    A dlaczego nie? Ja tam sobie skonstruowalem w polowie lat 80 zeszlego
    stulecia i jezdzil calkiem przyzwoicice. A zwlaszcza jego nastepca :)

    > Widze, ze Ty nalezysz do tych, co to wszystko wiedza i na wszystkim sie
    > znaja. No bo tylko ty "myslisz", wszyscy inne to debile.
    > Byl tutaj niedawno niejaki Grzybol, bardzo mi go przypomiasz

    No bo ogolnie jakos tak sklonnosc do nieladnego zacietrzewiania sie
    ewidentnie w narodzie wzrosla :/