  • 1. Data: 2010-01-27 14:28:16
    Temat: Re: obcięcie anteny samochodowej
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hjpi7b$20f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > czy Ktoś tu się orientuje może jak zbudowana jest taka typowa drutowa
    > antena radiowa do samochodu? nie mieści mi się w garażu, ma z 80 cm
    > długości, chcę ją obciąć do połowy... co się stanie?

    Spadnie jej skuteczność.

  • 2. Data: 2010-01-27 20:34:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:hjpi7b$20f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Spadnie jej skuteczność.
    w odbiorze rmf fm - mikroskopijnie. jakbyś chciał z niej nadawać - każdy
    milimietr sie liczy.
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-01-27 21:50:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jan 2010 21:34:28 +0100, ToMasz wrote:
    >w odbiorze rmf fm - mikroskopijnie. jakbyś chciał z niej nadawać - każdy
    >milimietr sie liczy.

    A co na to zasada wzajemnosci anten ?

    J.

  • 4. Data: 2010-01-27 22:13:08
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    > A co na to zasada wzajemnosci anten ?

    Zapewne mowa o tym że manipulacja na długości anteny zmienić może znacząco
    WFS. co w antenie odbiorczej przełoży się na stratę sygnału na
    niedopasowaniu a w antenie nadaczej może się przełożyć na serwis stopnia
    końcowego nadajnika na skutek przeciążenia tranzystorów.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl