  • Data: 2002-09-18 10:36:40
    Temat: Re: obcinanie lacz !!!
    Od: "user" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I jeszcze jedno transmisja TCP over FR wprowadza zapewne pewne narzuty
    > wymagane do synchronizacji, enkapsulacji ramek itd, przyjęło się uważać,
    > że 10% takiego jest normą.
    > Odejmij więc sobie teraz 10% od 2 Mb/s i zacznij zastanawiać się nad
    > wynikiem :->.

    Też mam podobny wynik - max transfer na porcie ethernetowym routera
    dostępowego 1850 kb/s (mierzone MRTG). Czyli pewnie tak ma być :-). Niestety
    nie przez całą dobę (rano i w nocy to oczywiste - ludzie śpią albo pracują),
    natomiast w godz. np. 16-18 transfer jest mniejszy, choć na 100% obciążenie
    sieci jest duże.