    From: "Marcin Scieslicki" <m...@p...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: obcinanie lacz !!!
    Date: Thu, 19 Sep 2002 10:36:41 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Commercial Networks - Daniel Piekacz" <p...@c...com.pl> napisał w
    wiadomości news:20020919110139.U31336-100000@cn.com.pl...

    Widzialem

> [...]
    > bo okolo 7,13%. Input rate na tym laczu od juz dluzszego czasu nie
    > podskoczyl do 1790000 bits/sec.
    >
    > Kolejny przyklad inne lacze w tym samym miescie inny wezel POLPAK-T
    > input pkts 525101135 output pkts 554889315 in bytes 422643597
    > out bytes 423876741 dropped pkts 2 in FECN pkts 30227058
    > in BECN pkts 6 out FECN pkts 0 out BECN pkts 0
    > in DE pkts 525101135 out DE pkts 0
    > out bcast pkts 0 out bcast bytes 0
    > pvc create time 4w3d, last time pvc status changed 4w3d
    > Tu wychodzi troche mniej ok 5,76%
    >
    > Jezeli sie myle to moze ktos mnie poprawi.

    Ok, mój błąd źle zerknałem na wyniki ale to i tak nie zmienia sytuacji, że
    tylko do 6% ruchu masz odrzucane ze zwględu na przeciążenie (rzecz jasna to
    jest tylko statystycznie). Wartości chwilowe są inne a je możesz zobaczyć
    sciągając dane odnośnie warstwy FR do mrtg i porównując z danymi odnośnie
    ruchu IP.

    Marcin

    ps. Sprawdź sobie przy okazji liczniki błędów na warstwie fizycznej może się
    okazać, iż z powodu złej miedzi masz za dużo błędów na routerze co też
    spowoduje obniżenie sprawności łącza.