  • Data: 2019-09-02 12:25:22
    Temat: Re: odkurzacze autonomiczne -- roboty sprzątające, co wybrać?
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-02 o 00:06, sundayman pisze:
    > Mam Xiaomi i mocno polecam.
    >
    > 1. działa bardzo sensownie (laserowe mapowanie przestrzeni) - bardzo dobrze toto
    działa. Aż miło popatrzeć. Dzięki temu jest też skuteczny.

    > 2. dodatkowe ficzery w stylu podglądu mapy, którą sobie wygenerował (fajne i dobrze
    spojrzeć, co i jak on widzi), możliwość zdalnego sterowania z telefonu (przydaje mi
    się do straszenia kota) albo żony jak uruchiamiam z pracy :). Monitorowanie i
    zgłaszanie konieczności czyszczenia czujników, filtrów itp - przydatne.
    > Oczywiście możliwość programowania harmonogramów itp - też przydatne.
    > Dzięki planowaniu trasy jest też efektywny energetycznie - zawsze się "wyrabia" i
    dopiero po pracy jedzie na szamanko do ładowarki.

    > 3. bardzo wysoka jakość wykonania. Jak rozkręciłem go kiedyś mocno - to aż mi
    kopara opadła. Wszystkie elementy modularne. Małe śrubeczki pozabezpieczane przed
    wypadaniem - to mi przypomina dawniejsze komputery Apple. Serio. Aż opowiadałem o tym
    żonie z godzinę. Była zachwycona. Chyba...

    > Mam jeden (bez mopa) , na pewno dokupię kolejny.
    >
    > PS: jedna wada : gada po chińsku. Ale żona nawet nie narzeka na to bardzo...

    Dla mnie to super efekt, że po chińsku.
    Tylko który to model dokładnie. Bo widzę, że różne sa, w różnych cenach.