  • 1. Data: 2015-04-22 19:06:17
    Temat: odłącz USB
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy w Win 7 po wybraniu "odłącz urządzenie USB (dysk)" winda nie odłącza
    zasilania od dysku, czy tylko u mnie?

    u mnie odłącza niby, a po chwili dysk zostaje ponownie podłączony...

    można coś na to poradzić
    ?

    jednak XP to niezawodny system, chyba wypierdolę te pro-europejskie...

  • 2. Data: 2015-04-23 08:24:32
    Temat: Re: odłącz USB
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 19:06:17 +0200, platformowe głupki napisał(a):

> [...]
    >
    > można coś na to poradzić ?
    >
    > jednak XP to niezawodny system, chyba wypierdolę te pro-europejskie...

    Sprawdź usrtawienai USB w profilach zasilania

  • 3. Data: 2015-04-23 09:17:37
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

> [...]

    Słyszałem o przypadku, że po wybraniu "odłącz urządzenie USB (dysk)" wyłączały się
    chłodziarki
    w pobliskim monopolowym, a po chwili się włączały i schładzały alkohol do zera
    absolutnego. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2015-04-23 10:12:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-04-23 o 08:24, jureq pisze:

    > Sprawdź usrtawienai USB w profilach zasilania

    w zaawansowanych nie widzę, gdzie i czego mam szukać?

  • 5. Data: 2015-04-23 15:52:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > w zaawansowanych nie widzę, gdzie i czego mam szukać?

    W sąsiednim monopolowym, na chłodziarkach.